اخبار بازی

اطلاعات کامل بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت

اطلاعات کامل بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت

وی جی مگ: به فاصله یک هفته مانده به انتشار نسخه‌های کامل بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت. به نظر می‌رسد این فاش شدن توسط انجمن هکرهای مرتبط به کنسول Nintendo Switch صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، جزئیات کاملی از گیم‌پلی و سایر جوانب بازی Super Smash Bros. Ultimate در فضای آنلاین منتشر شده و شرکت نینتندو هم به مانند همیشه به دنبال آن است تا با چنل‌های یوتیوبی که محتویات بازی را زودتر از عرضه آن، منتشر می‌کنند برخورد کند. در همین راستا گزارشات از بسته شدن برخی چنل‌ها هم خبر می‌دهند.

به دنبال این که اطلاعات کامل بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت وبسایت Motherboard مدعی شد فاش شدن جزئیات از سرور دیسکورد WarezNX نشات می‌گیرد. WarezNX انجمن هک و هکرهای کنسول Nintendo Switch به همراه لینک دعوت به سرور دیسکورد در زیرمجموعه فروم Reddit است. البته به گزارش برخی از کاربرها لینک دعوت به سرور مذکور اکنون غیرفعال و حذف شده که به دلیل انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate صورت گرفته است.

ادمین انجمن WarezNX که با نام JJB شناخته می‌شود در گفتگو با وبسایت Motherboard اظهار کرد که او با انتشار کامل و زود هنگام بازی Super Smash Bros. Ultimate موافق نبوده است در نتیجه برخی از کاربران پایین رتبه را از سرور دیسکورد بن کرده است. این شخص افزود در رابطه با نمونه‌هایی از بازی‌های Switch که تاکنون هک شدند مورد Super Smash Bros. Ultimate بزرگ‌ترین آن‌ها بوده است. عنوانی که که قرار است در 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97) در دسترس قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 15 =