اخبار بازی

بازیسازها به دنبال اخراج مدیرعامل Activision

بازیسازها به دنبال اخراج مدیرعامل Activision

وی جی مگ: در حالی که کمپانی Activision در ابتدای هفته جاری از اخراج 800 نفر از کارمندان خود خبر داد اما گزارش مالی آن‌ها از به ثبت رسیدن رکوردی جدید در رابطه با درآمد کسب شده حکایت داشت. امری که باعث شده تا اکنون اتحادیه بازیسازها خواستار برکناری و اخراج مدیرعامل Activision یعنی شخص بابی کوتیک باشند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این که ظاهرا بخش قابل توجهی از درآمد و سود کسب شده صرف حفظ کارمندان استخدام شده و پرداخت حقوق آن‌ها نمی‌شود و به جای آن مستقیم به جیب بابی کوتیک می‌رسد به طوری که سالی 30 میلیون دلار حقوق و درآمد این شخص اعلام شده است تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا اتحادیه بازیسازها که سازمانی مرتبط به توسعه‌دهندگان و کارمندان حوزه صنعت بازی است در توییتر خواستار اخراج مدیرعامل Activision و پایان مدیریت بابی کوتیک شوند.

«اخراج 800 کارمند در حالی که امثال تو و دیگر مدیران میلیون‌ها دلار پول به دست بیاورید مدیریت و رهبری نامیده نمی‌شود. بلکه دزدی محض محسوب می‌شود. ما کارمندان و کارکنان کمپانی Activision و دوستان آن‌ها، به اندازه کافی این مشکلات را تحمل کردیم. با گفتن جمله “اکنون زمان اخراج بابی کوتیک است (#FireBobbyKotick)” به ما ملحق شوید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + هشت =