اخبار بازی

رکوردشکنی Gamescom 2018 از دید تعداد بازدیدکننده

رکوردشکنی Gamescom 2018 از دید تعداد بازدیدکننده

وی جی مگ: در جریان برگزاری دهمین سالگرد نمایشگاه Gamescom در اروپا که همواره بیشترین میزان شرکت‌کننده و مخاطب را در میان رویدادهای گیمینگ به خود اختصاص می‌دهد رکوردی جدیدی برای آن به ثبت رسید. Gamescom 2018 از دید تعداد بازدیدکننده با جذب 370 هزار نفر شامل 31200 نفر بازدیدکننده تجاری از 114 کشور مختلف دنیا رکوردشکنی کرد به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه Gamescom برگزار شده لقب گرفت.

به گزارش وی جی مگ، تمامی آمارها به نسبت سال گذشته با رشد همراه شده‌اند. حدود 70 درصد شرکت‌کنندگان از خارج از صنعت گیم آلمان به این نمایشگاه آمده بودند و بیشترین تعداد به هلند، بریتانیا و استرالیا اختصاص داشت. آقای فلیکس فالک مدیر انجمن صنعت ویدئوگیم آلمان طی صحبتی اظهار کرد «اولین نمایش‌ها و مراسم افتتاحیه به علاوه تعداد شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بر جذابیت فوق‌العاده Gamescom برای گیمرها و صنعت ویدئوگیم تاکید می‌کند. گسترش بازی‌ها در عین حال می‌تواند به صورت یک فاکتور اقتصادی، هدایت‌کننده نوآوری و ایجاد فرهنگ درک و تلقی شود که در هیچ کجای دیگری به جز رویداد Gamescom نمی‌توان مشابه آن را پیدا کرد. در هیچ رویداد دیگری نمی‌توان تا این اندازه از بازی‌ها جزئیات به دست آورد.»

در حالی که Gamescom 2018 از دید تعداد بازدیدکننده در سطح بالایی قرار داشت و نشان‌دهنده سلامت و جذابیت نمایشگاه بود با این حال این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلاتی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه شد. کاترینا هاما مدیر Koelnmesse اظهار کرد «کیفیت مکان سکونت بازدیدکنندگان اهمیت بسیار زیادی برای داشت که در نمایشگاه امسال به صورت کامل میسر نشد. به همین دلیل ما به صورت مداوم کار خواهیم کرد تا تدارکات مربوط به بازدیدکنندگان در رویدادهای آینده بهبود پیدا کند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + چهارده =