اخبار بازی

چه کسی پول‌های خالق Borderlands را دزدید ؟

چه کسی پول‌های خالق Borderlands را دزدید ؟ 1

وی جی مگ: طبق گزارشی از Dallas News، موسس و مدیرعامل Gearbox Software که خالق بازی‌هایی مانند Borderlands و Brothers In Arms است، میلیون‌ها پول خود را از دست داد‌ه‌ است و اعلام کرد همکار سابق آن‌ها یعنی John Wright Martin پول او را دزدیده است.

به گزارش وی جی مگ، به گزارش Dallas این شخص توسط Pitchford در سال 2014 استخدام شد و بعد از مشکلاتی، در هنگام رانندگی خطرناک دستگیر شد.

بعد از مدت کوتاهی که از استخدام او گذشت، به Martin دسترسی حساب تجاری American Express شخص Pitchford داده شد. او پول‌ها را برای وسایل لوکسی خرج کرد مانند لباس‌های گران‌قیمت و یک خانه 591 هزار دلاری با ماهی‌های تزئینی.

Pirchford گفت: «Martin روش‌های بسیار جدیدی برای خرج کردن پول‌ها پیدا کرد.»

داستان به همین‌جا ختم نشد و Martin به جز خرید وسایل شخصی، با نام جعلی Pitchford چک‌های زیادی برای رویداد‌های مختلف خرج کرد و کمک‌های مالی تا 50 هزار دلار به خیریه‌ها کرد.

پول‌های خالق Borderlands

بعد از مدت‌ها ولخرجی و بی‌مسئولیتی Martin، بالاخره Pichford فهمید که پول کافی برای پرداخت دست‌مزد کارمند‌ها را ندارد. این علت باعث شد تا Kiristy Pitchford همسر Randy Pitchford با Martin تماس بگیرد. او گفت که بعد از مطرح کردن این موضوع با Martin در پاسخ شنید که Martin معذرت‌خواهی کرد و گفت که حساب‌ خود را با حساب آن‌ها قاطی کرده است به زودی همه چیز را درست می‌کند ولی هیچ چیز تغییر نکرد.

با توجه به گفته‌های Randy، این زوج متوجه شدند که مقدار پولی که Martin به آن‌ها بدهکار است، بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کردند. این رقم حدود 3 میلیون دلار بود. دستور دادگاه این است که Martin باید 2 میلیون دلار به اضافه دستمزد وکیل را به Pitchford بپردازد. ولی اینچنین نشد و در حال حاضر Martin گم شده است اما تضمین شده تا او را دستگیر کنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 18 =