اخبار بازی

ماه آینده Borderlands 3 معرفی می‌شود ؟

ماه آینده Borderlands 3 معرفی می‌شود ؟

وی جی مگ: با توجه به حضور کمپانی Gearbox در رویداد Pax East 2019 به نظر می‌رسد ماه آینده Borderlands 3 رونمایی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته لیست برنامه‌ریزی و کمپانی‌هایی که در رویداد Pax East 2019 حضور به عمل خواهند آورد منتشر شد. طبق معمول کمپانی‌هایی نظیر سونی، مایکروسافت، نینتندو، یوبیسافت و غیره از جمله مواردی بودند که در این لیست به چشم می‌خوردند. با این حال وجود نام شرکت Gearbox و حضور به عمل آوردن این سازنده در رویداد مورد بحث شاید ویژه‌ترین موردی بود که در لیست مذکور به چشم می‌خورد. این سازنده ماه آینده در مراسم Pax East که در شهر بوستون به وقوع می‌پیوندد حاضر شده و پنلی نیز در این رویداد برگزار خواهد کرد. این پنل در روز 28 مارچ به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه در خصوص این پنل وعده‌ای است که سازنده بازی داده و اظهار کردند این پنل شامل رونمایی یک بازی کاملا جدید به همراه محتویات غافل‌گیرکننده و اختصاصی است و به‌روزرسانی‌هایی پیرامون مجموعه‌های Brothers in Arms، Battleborn، Borderlands و مواردی دیگر شکل می‌گیرد.

براساس بسیاری از حدس و گمان‌ها و شایعاتی که در چند وقت اخیر شنیده شده، به نظر می‌رسد ماه آینده Borderlands 3 رونمایی و معرفی می‌شود. اگرچه تاکنون معرفی از این بازی صورت نگرفته اما استودیو سازنده این مجموعه به همراه ناشر آن یعنی Take-Two در موقعیت‌های مختلف تاکید کرده‌اند که یک بازی جدید در سال مالی آینده از یک فرنچایز بزرگ عرضه می‌شود.

اگرچه تمامی ذهن‌ها معطوف نسخه سوم Borderlands است اما عناوین دیگری هم وجود دارند که می‌توانیم شاهد معرفی آن‌ها در ماه آینده باشیم. نسخه ریمستر Borderlands 1 نیز می‌تواند جزو گزینه‌های احنمالی باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 6 =