اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از تاریخ عرضه بازی Gears 5

نشانه‌هایی جدید از تاریخ عرضه بازی Gears 5

وی جی مگ: از زمان معرفی نسخه جدید مجموعه Gears of War در E3 2018 عملا هیچ خبری از این اثر توسط مایکروسافت منتشر شده و همچنان نمی‌دانیم که تاریخ عرضه آن دقیقا چه زمانی است اما با توجه به اطلاعات جدیدی که منتشر شده شاید تاریخ عرضه بازی Gears 5‌ زودتر از چیزی باشد که انتظارش را داریم.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی کتابی تحت عنوان Gears of War Retrospective در آمازون برای فروش قرار گرفته و قرار است که سال آینده میلادی در دسترس قرار گیرد. کتابی که تاریخچه این مجموعه بازی را همراه با تعداد زیادی طرح به همراه دارد.

با توجه به این موضوع برخی کاربرها اعتقاد دارند که تاریخ عرضه دقیق این کتاب که 23 آپریل 2019 اعلام شده شاید به تاریخ عرضه بازی Gears 5 هم اشاره داشته باشد. در حال حاضر مایکروسافت نیاز شدیدی به عناوین انحصاری دارد و بعید نیست که این بازی را برای ماه‌های ابتدایی سال آینده میلادی آماده کند.

مایکروسافت هنوز واکنشی رسمی به شایعات تاریخ عرضه بازی Gears 5 نشان نداده اما بسیاری از مخاطب‌های این کمپانی انتظار دارند که در جریان رویداد X018 که شنبه آینده برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =