اخبار بازی

نویسنده جدید فیلم Gears of War مشخص شد

نویسنده جدید فیلم Gears of War مشخص شد

وی جی مگ: دو شرکت مایکروسافت و Universal در سال 2016 خبر از تولید اقتباسی سینمایی Gears of War دادند. به مانند بسیاری از پروژه‌های اقتباسی دیگر تاکنون اطلاعات چندانی از این فیلم به گوش نرسیده بود اما امروز وبسایت The Wrap از مشخص شدن نویسنده جدید فیلم Gears of War خبر داد.

 به گزارش وی جی مگ، F. Scott Frazier یک نویسنده ناشناس و تقریبا جدید بوده که نگارش آثاری هم‌چون Collide 2016 و xXx: Return of Xander Cage 2017 را در کارنامه دارد. علاوه‌بر فیلم Gears of War این شخص به طور همزمان نویسندگی فیلم Mistborn: The Final Empire را انجام می‌دهد که براساس سری کتاب‌های فانتزی Brandon Sanderson ساخته می‌شود. چنان‌چه به صفحه IMDB نویسنده جدید فیلم Gears of War نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم Frazier عضو تیم تضمین کیفیت چند بازی مانند Hot Wheels: Stunt Track Challenge، Tetris Evolution و Fairly Odd Parents: Breakin da Rules بوده که مشخص می‌شود این شخص حداقل با دنیای گیم آشنایی دارد.

سال گذشته گزارش‌ها حاکی از آن بودند که نویسنده فیلم Avatar 2 یعنی Shane Salerno وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه Gears of War را برعهده دارد. اکنون مشخص نیست طرح نوشته شده توسط این نویسنده رها شده و یا F. Scott Frazier کار خود را بر پایه طرح Shane Salerno انجام خواهد داد. از دیگر نام‌های قابل توجه که در این پروژه مشارکت دارند می‌توان به دیلن کلارک، اسکات استیوبر و راد فرگوسن اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =