اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه Ghost of Tsushima لو رفت

شایعه: تاریخ عرضه Ghost of Tsushima لو رفت

وی جی مگ: پس از انتشار شایعاتی پیرامون زمان انتشار بازی The Last of Us Part 2 در ماه اکتبر اکنون نوبت به تاریخ عرضه Ghost of Tsushima رسیده تا اطلاعاتی تایید نشده در رابطه با آن به اشتراک گذاشته شود. عنوانی که در دوران فئودال ژاپن جریان داشته و توسط استودیو Sucker Punch در حال توسعه قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، فروشگاه Spelbutiken به تازگی Ghost of Tsushima را برای کنسول PS4 (که البته شایعه انتشار میان‌نسلی آن برای PS5 هم وجود دارد) لیست کرده و تاریخ انتشار آن را برابر با 30 آگوست 2019 قرار داده است. امری که سبب شده تا تاریخ عرضه اشاره شده بیشتر از یک شایعه به نظر بیاید و تنها برای پر کردن اطلاعات مربوط به بازی قرار نگرفته باشد.

باید توجه کرد خرده‌فروشی‌ها معمولا آخرین روز از هر ماه را برای پر کردن قسمت مربوط به تاریخ انتشار بازی‌ها انتخاب می‌کنند. حال آن که تاریخ عرضه Ghost of Tsushima برابر با 31 آگوست در نظر گرفته نشده و به جای آن به 30 آگوست اشاره شده است. تاریخی که برابر با روز جمعه بوده و معمولا روز جمعه برای انتشار بازی‌ها بزرگ انحصاری در نظر گرفته می‌شود.

نکته حائز اهمیت دیگر بدین شرح است که کمپانی سونی دو عنوان Days Gone و Dreams را برای انتشار در نیمه ابتدایی سال 2019 برنامه‌ریزی کرده و باید نیمه دوم سال را نیز با آثار دیگر پر کند. با توجه به این موضوع که Death Stranding از برنامه عقب افتاده و نیازمند صرف زمان و کار بیشتر برای تولید است ممکن است Ghost of Tsushima برای عرضه در تابستان و The Last of Us Part 2 برای پاییز برنامه‌ریزی شده باشند. البته عرضه دو بازی بزرگ توسط سونی در بازه زمانی نزدیک نیز دور از انتظار به نظر می‌رسد.

اگرچه سونی در نمایشگاه E3 امسال شرکت نمی‌کند اما پیش‌بینی می‌شود به زودی اخباری از تاریخ عرضه بازی‌های انحصاری مورد انتظار خود به اشتراک بگذازد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + سه =