اخبار بازی

همکاری سازندگان بازی Ghost of Tsushima با سامورایی‌ واقعی

همکاری سازندگان بازی Ghost of Tsushima با سامورایی‌ واقعی

وی جی مگ: بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima به طور عمیقی با فرهنگ ژاپنی آمیخته شده و دوره‌ای که مربوط به آغاز پیدایش سامورایی‌ها می‌شود را به تصویر می‌کشد. با توجه اطلاعات منتشر شده استودیو Sucker Punch برای توسعه این اثر پا را از تحقیقات معمول فراتر گذاشته و برای ساخت بازی Ghost of Tsushima با سامورایی‌ واقعی همکاری داشته است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Sucker Punch با انتشار تصاویری در توییتر خود خبر از همکاری بازی Ghost of Tsushima با سامورایی‌ واقعی داد. «ملاقات با دو سامورایی ژاپنی در هفته گذشته باعث افتخار ما بود. کار با این افراد بسیار لذت‌بخش و در عین بخش خطرناکی از کار ما بود. ممنون که به ما یادآوری کردید کار ما تا چه اندازه ویژه است.»

دو سامورایی به تصویر کشیده شده در این تصاویر Masakumo Kuwami نام داشته که ده سال استاد بزرگ رشته Tenshinryu Hyohou بوده و دیگری هم Ryusetsu Ide نام داشته که دستیار مربی است. Tenshinryu Hyohou نام مدرسه‌ای برای هنرهای رزمی است که در توکیو واقع شده و در دوران Kan’ei (دوره مربوط به اوایل قرن هفدهم) ژاپن توسط Yahei Tokizawa و براساس قانون Tokugawa Shogunate تاسیس شده است. این مدرسه تکنیک‌هایی از Shinkage Ryu سنتی که توسط Kamiizumi Nobutsuna به وجود آمده و تکنیک‌هایی که توسط سامورایی مشهوری به نام Munenori Yagyu طراحی شده ادغام می‌کند.

در حال حاضر این مدرسه تکینک Kenjutsu که هنر شمشیرزنی سنتی بوده، تکنیک Battojutsu که هنر به حرکت درآوردن شمشیر بوده و مبارزه بدون سلاح و البته با سلاح‌های متعدد و متفاوت دیگری هم‌چون نیزه را آموزش می‌دهد. ظاهرا تجربه همکاری برای ساخت یک بازی برای شخص Masakumo Kuwami هم جذاب بوده و او تجربه خود از همکاری با اعضای استودیو Sucker Punch را در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشته است. بازی Ghost of Tsushima به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =