اخبار بازی

God of War در PlayStation Experience حضور ندارد !

طی چند روز گذشته شایعات مختلفی شنیده می‌شد که قسمت جدید God of War در رویداد PlayStation Experience نمایش جدیدی دارد اما امروز کوری بارلوگ کارگردان بازی در حساب توئیتر خود رسما تمام این شایعات را تکذیب کرد و توضیح داده که «God of War در رویداد PlayStation Experience حضور ندارد اما با کمی صبر و زمانی که محتوای جدیدی داشته باشیم، مطمئنا شگفت‌زده خواهید شد.» رویداد PlayStation Experience در تاریخ سوم و چهارم دسامبر (13 و 14 آذر) امسال برگزار می‌شود و فعلا سونی اعلام نکرده که چه بازی‌هایی در این رویداد حضور دارند.

قسمت جدید God of War در نمایشگاه E3 گذشته برای اولین بار به نمایش در آورد و شخصیت اصلی آن همچنان کریتوس است. اینبار البته داستان بازی تغییرات بسیاری کرده و به جای مطرح کردن اسطوره‌های یونان باستان به سراغ افسانه‌های شمال رفته است. کورلی بارلوگ پیش از این توضیح داده بود که مجموعه کنسل شده از جنگ ستارگان تاثیر بسیاری روی او برای ساخت God of War جدید داشته و اینبار سعی شده تا نگاهی جدی‌تر و عمیق‌تر به شخصیت کریتوس شود که در این قسمت به جای یک اسپارتان خشمگین تبدیل به پدری ساکت و مرموز شده.

برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت این بازی به صورت Open World نبوده و داستانش به نوعی ادامه قسمت سوم این مجموعه است. صداگذار شخصیت اصلی هم با توجه به بالا رفتن سن کریتوس از تی‌سی کارسون گرفته شده و اینبار کریستوفر جاج صداگذاری قهرمان بازی را برعهده دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + یک =