اخبار بازی

God Of War 4 ؟؟؟

God Of War 4 ؟؟؟ 1

بعد از اینکه کارگردان عنوان معروف GOD OF WAR 2 یعنی Cory Balrog در توییتر خود اعلام کرد که قصد بازگشت به استدیوی Santa Monica را دارد، به طور رسمی به استدیو بازگشت و به همگان وعده ی یک پروژه ی بزرگ را داد. ایشان در PlayStation Blog به صورت رسمی اعلام کردند :

همگان می پرسند که مشغول به ساخت چه عنوانی هستی ؟ خب سوال خوبیست ولی متاسفانه نمی توانم به شما بگویم . اما می توانم به شما قول دهم که این بازی بسیار بزرگ خواهد بود طوری که حتی فکرش را هم نخواهید کرد و می توان با این عنوان زندگی کرد ، تیم ما در حال ساخت یک بازی با همه ی استاندارد های ممکن است و این تیم 11 نفره این پیام را به شما می رسانند که تمام تلاششان را برای ساخت یک بازی فوق العاده خواهند کرد و در حال جستجوی تمام نقط جهان هستیم، چه بالا و چه پایین، برای پیدا کردن بهترین ها هستیم .

در حال حاضر SCE Santa Monica و Ready At Dawn Studios در حال کار بر روی عنوان The Order: 1886 هستند ، که یک عنوان منحصر به فرد برای PS4 به حساب می آید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =

  • god of war چه open world چه غیر open world کلا بازی مزخرفیه
    ولی تکنیک هاش بد نیست
    اما در کل هم گیم پلیش هم گرافیکش هم هوش مصنوعیش خیلی بده
    حالا اگه این یکی واسه PS4 بیاد شاید چیز خوبی بشه

    • اینکه نمی تونی یا نتونستی بازی رو انجام بدی دلیل بر این نمیشه که بازی مزخرف باشه !

      Gow یک شاهکاره ! یه افسانه است !

  • آق محمد حسین بازی هنوز تایید نشده شما چجوری تعریف هاشو شنیدی ؟

    آقا ممد با توجه به سابقه سانتا مونیکا عمرا این کار رو بکنه ! چون این شرکت از اول با سونی بوده (و انشا الله خواهد بود) این مثل اینه که بگی Forza یا Halo باسه PS بیاد به نظر من هیچ وقت این موضوع اتفاق نمی افته !

  • من که همه ی نسخه هاشو بازی کردم ولی god of war2 بین تمام نسخه ها یه چیز دیگه بود ولی حیف که این بازی انحساری برای ps3 هست(احتمالا این نسخه برای ps4)
    من که xbox دارم امیدوارم حداقل این بازی رو برا pc بزنند که من این شاهکار رو از دست ندم