اخبار بازی

سازندگان God of War روی یک بازی معرفی نشده برای PS4 کار می‌کنند

سازندگان God of War روی یک بازی معرفی نشده برای PS4 کار می‌کنند

وی جی مگ: در زمان انتشار God of War بود که کوری بارلوگ کارگردان این اثر تایید کرد خبری از انتشار بسته قابل دانلود بعد از عرضه اولیه نیست و فعلا اطلاعات خاصی از پروژه بعدی آنها نداریم اما به تازگی نشانه‌هایی پیدا شده که شاید توضیح دهند سازندگان God of War روی یک بازی معرفی نشده برای PS4 کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، کوری هیگن که به عنوان برنامه‌نویس ارشد در استودیو Santa Monica سونی فعالیت می‌کند صفحه لینکدین خود را به‌روزرسانی کرده و حالا می‌بینیم که در آن بعد از God of War نوشته شده «بازی معرفی نشده برای PS4». مسئله‌ای که باعث شده این شایعه شکل گیرد که سازندگان God of War فعلا برنامه‌ای برای خداحافظی با کنسول فعلی سونی ندارند.

در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند از همین حالا سازندگان God of War خود را برای نسل آینده کنسول‌های خانگی آماده کنند اما شاید این رویا که قسمت بعدی God of War باز هم برای PS4 توسعه پیدا کند نهایتا تبدیل به واقعیت شود.

در شرایطی که امسال خبری از PSX نبود و اعلام شده که سونی در E3 2019 نیز حضور ندارد باید ببینیم که سازندگان God of War چه زمانی بازی جدید خود را معرفی می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =

  • عليرغم اينكه آخرين نسخه GOW از نظر فني بازي كلاس بالايي بود ولي به نظرم خيلي حالت پرولوگ طور داشت به طورى كه خيلي وقتا بازي يه فاز ركودي ميگرفت ، من فكر ميكنم سوني يه ذره زيادي مقتصدانه رفتار كرد … جا داره حداقل يه نسخه ديگه رو اين نسل عرضه كنن ، هر چند بعيده.