اخبار بازی

روایت طراح دوربین God of War از استایل سینمایی این بازی

روایت طراح دوربین God of War از استایل سینمایی این بازی

وی جی مگ: طراح دوربین God of War آقای دوری آرازی به تازگی توضیحاتی در خصوص این عنوان به اشتراک گذاشته است و جزئیات سه صحنه کلیدی که بر استایل و عمق سینمایی بازی تاثیر داشته را روایت می‌کند. لازم به ذکر است ادامه خبر شامل مواردی دارای اسپویل از ساخته Santa Monica می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اولین سکانس به صحنه تشیع جنازه Faye زیر توده‌ای از هیزم و جمع‌آوری خاکستر او مربوط می‌شود و کریتوس و آرتئوس را در غم از دست دادن این شخصیت به تصویر می‌کشد و هم‌چنین پلیر برای سفری که با این دو شخصیت در پیش دارد آماده می‌شود. به همین منظور طراح دوربین God of War توضیح می‌دهد به منظور به تصویر کشیدن حالت بیرونی کریتوس به عنوان یک پدر از لحنی سرد، خشن و زمینه آبی استفاده کرده است. در عین حال از گرمی متعادلی بهره گرفته تا بتواند امنیت کمیابی که به واسطه مادر فراهم می‌شود را برای نشان دادن احساسات نمایش دهد.

دومین سکانس به قسمت کشتیرانی هوایی کریتوس و آرتئوس در Helheim مروبط می‌شود جایی که کریتوس در توهمات دیداری خود، پدرش Zeus را می‌بیند. اهمیت این صحنه به این نکته مربوط می‌شود که آرتئوس شاهد خشمی مهارنشدنی از سوی پدرش کریتوس در مواجه با Zeus است در حالی که کریتوس همواره در طول مسیر بازی سعی می‌کند الگوی خودنگهداری برای آرتئوس باشد.

در حالی که دو سکانس قبلی روایت شده توسط طراح دوربین God of War به بخش احساسی بازی در داستان مربوط می‌شد سومین سکانس کلیدی به قسمت آغازین مبارزه با دشمن Orge مربوط می‌شود که تعامل فیزیکی بین شخصیت‌ها با اندازه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. موردی که همواره سری God of War به واسطه آن شناخته و مورد احترام قرار می‌گیرد. در این سکانس، بازیگران نیز در لباس موشن کپچر به صورت زنده مشارکت دارند و در حالی که با یکدیگر تماس ندارند اما به صورت تعامل فیزیکی به یکدیگر پاسخ می‌دهند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یک =