اخبار بازی

روایت جالب کارگردان God of War از کار روی این بازی

روایت جالب کارگردان God of War از کار روی این بازی

وی جی مگ: استقبال فوق‌العاده مخاطب‌ها، منتقدان و عملکرد تجاری عالی God of War جای هیچ شکی را باقی نمی‌گذارد که ساخته استودیو سانتا مونیکا یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم است که تغییرات زیادی را وارد این فرنچایز کرد. سختی‌های موجود در پروسه ساخت بازی و قرار دادن کریتوس برای اولین بار در نقش پدر، بخشی از روایت جالب کارگردان God of War هنگام کار روی این بازی است.

به گزارش وی جی مگ، بارلوگ به تازگی با وبسایت Games Industry گفتگویی انجام داده و در خصوص مراحل کامل ساخت بازی که به عرضه موفقیت‌آمیز God of War منتهی شد صحبت کرده است. موفقیتی که به واسطه زحمت‌های او و تیم سازنده مسیر شد و اکنون روایت جالب کارگردان God of War بخش‌های تاریک توسعه این را بازی را نیز تعریف می‌کند. کوری بارلوگ سخنان خود را این گونه آغاز کرد که چگونه باید وارد مراحل تولید بازی شد و تا چه اندازه مهم است که از شک و تردیدهای موجود در این راه استفاده کرد تا بتوان یک اثر فراتر از انتظار ساخت.

در ادامه اشاره می‌کند که قصد داشت چندین بار در طول تولید بازی از ابتدا تا انتها آن، تسلیم شده و از ادامه کار پشیمان شود. اما او از وجود سیستم پشتیبانی فوق‌العاده‌ای در پشت خود بهره می‌برد تا بتواند از پس مسیر ساخت بازی God of War عبور کند. «دلیلی که باعث شد من بتوانم با موفقیت از پس این بازی بربیایم به دلیل وجود اعضای تیمم است. به دلیل وجود این افراد که به هر بخش بازی که در حال کار روی آن بودند اهمیت بسیار زیادی دادند. این موفقیت به آن‌ها تعلق دارد. آن‌ها به نقطه‌ای دست پیدا کردند که هیچکس نمی‌توانست فکرش را بکند.»

«ایده وجود آرتئوس بسیاری از افراد را ترساند. ایده طراحی آن تمام اعضای تیم را به هراس واداشت. حتی مدیران اجرایی نیز از این موضوع واهمه داشتند زیرا من نمی‌خواستم آرتئوس تنها یک کاراکتر اضافی باشد و نقش او تنها به ارائه بخشی از داستان محدود شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =