اخبار بازی

نشانه‌ای جدید از ساخت بازی God of War 2

نشانه‌ای جدید از ساخت بازی God of War 2

وی جی مگ: استودیو سانتا مونیکا با عرضه God of War یکی از بهترین عناوین اکشن ماجراجویی نسل هشتم را روانه بازار کرد. کوری بارلوگ کارگردان این اثر و تیمش تلاش خستگی‌ناپذیری از خود نشان دادند تا بتوانند چنین اثر باکیفیتی را به دست مخاطبین برسانند. با این حال، این بازی شاید آغاز مواردی باشد که در ذهن سازندگان وجود دارد و آن‌ها از هم‌اکنون پروژه بعدی خود که ممکن است ساخت بازی God of War 2 باشد را شروع کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، دانکن جونز کارگردان آثار سینمایی هم‌چون Source Code و فیلم اقتباسی Warcraft به تازگی دیداری با کوری بارلوگ داشته است و با یکدیگر راجع به موارد مختلفی به صحبت پرداخته‌اند. اما نکته‌ای که توجهات را به خود جلب می‌کند این پست جونز در توییتر بود که اظهار کرد «در این دیدار متوجه شدم کوری بارلوگ به همان میزانی که در تعاملات آنلاین‌مان برداشت می‌کردم باهوش و متفکر است. اگر فکر می‌کنید God of War بهترین اثر او خواهد بود پس باید منتظر بمانید.»

بخش پایانی صبحت‌های جونز نشان می‌دهد تیم سازنده برنامه‌ریزی‌ها برای پروژه بعدی خود را آغاز کرده است. در حال حاضر مشخص نیست این پروژه دقیقا چیست اما با توجه به موفقیتی که آخرین ساخته سانتا مونیکا به دست آورد و هم‌چنین این موضوع که داستان آن مقدمه‌ای برای موارد بزرگ‌تر است ساخت بازی God of War 2 برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 6 =