اخبار بازی

ایده کارگردان God of War برای بازی Superman

ایده کارگردان God of War برای بازی Superman

وی جی مگ: کوری بارلوگ کارگردان God of War در جریان برگزاری پنلی با موضوع “تلاشی برای ساخت یک بازی Superman عالی” در همایش PAX West که با حضور افراد دیگری هم‌چون جیرد پتی، گِرِگ میلر، کت بیلی، گری ویتا و سیدنا گودمن همراه بود ایده خود را برای بازی Superman به اشتراک گذاشت که الهام گرفته از سریال تلویزیونی Smallville و سری بازی Persona بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت گیم‌اینفورمر بارلوگ در ابتدای صحبت‌های خود به طنز اظهار کرد که ایده او برای ساخت یک بازی Superman بدین شرح است تا به این شخصیت یک فرزند داده شود و این شخصیت ابرقهرمانی باید فرزند خود را تعلیم داده و به موقعیت جدید عادت کند که البته نیازی به توضیح نیست که اشاره مستقیمی به God of War دارد. با این حال برداشت ایده‌هایی از سری بازی Persona و سریال Smallville (سریالی با محوریت شخصیت سوپرمن و محصول شبکه CW) در نوع خود شاید جالب باشند.

در این بازی نظری Superman، پلیر کنترل شخصیت کلارک کنت در سن جوانی را به دست می‌گیرد. همان‌طور که سریال نیز مشاهده شد این شخصیت به مدرسه رفتن و گذراندن زندگی نرمال خود مشغول است و هنگامی که قدرت‌های ماورایی خود را به دست می‌آورد باید تعادلی بین شخصیت جوان و شخصیت ابرقهرمانی خود به وجود بیاورد. به عقیده بارلوگ، بودن در مدرسه همواره چالش‌هایی را برای این شخصیت به وجود می‌آورد البته چنین ایده‌ای پیش از این به طور کامل در سری بازی Persona پیاده‌سازی شده است.

ایده بعدی بارلوگ در ادامه برای بازی Superman بدین شکل بود که داستان کلی بر این زمنیه استوار است که شخصیت سوپرمن نمی‌تواند لزوما جان همه افراد را نجات دهد. در ابتدا پلیر در مقیاسی کوچک به تقاضای کمک خواستن مردم پاسخ می‌دهد و سپس هنگامی که آن‌ها از هویت سوپرمن آگاه می‌شوند پلیر و شخصیت اصلی متوجه می‌شوند که نمی‌شود همیشه جان همه انسان‌ها را نجات داد و باید عواقب تصمیمات خود را بپذیرند. به عقیده بارلوگ استودیو Ninja Theory گزینه خوبی برای ساخت بازی Superman به شمار می‌رود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + پنج =