اخبار بازی

چرا بسته قابل دانلود بازی God of War ساخته نشد ؟

چرا بسته قابل دانلود بازی God of War ساخته نشد ؟

وی جی مگ: عرضه بسته قابل دانلود برای بازی‌های موفق در این روزها تبدیل به یک رسم شاید حتی ناخوشایند تبدیل شده باشد اما مسئله‌ای که احتمالا ذهن بسیاری از گیمرها را درگیر خود کرده این است که چرا بسته قابل دانلود بازی God of War ساخته نشد ؟ سوالی که کوری بارلوگ به آن در گفت و گوی اخیر خود جواب داده.

به گزارش وی جی مگ، بارلوگ به عنوان کارگردان یکی از موفق‌ترین انحصاری‌های سونی در این رابطه توضیح داده که «ایده‌هایی را برای ساخت بسته دانلود بازی God of War در ذهن داشتم اما بزرگ‌تر از چیزی بود که بتوانیم به آن بپردازیم. چیزی که ما در ذهن داشتیم تقریبا به عنوان فصلی جداگانه از داستان شناخته می‌شد و اعضای استودیو Santa Monica سونی اعتقاد داشتند که برای رفتن به سراغ چنین بسته بزرگی باید دیوانه باشیم.»

بارلوگ در ادامه به این نکته اشاره کرده زمانی که ساخت بازی God of War به پایان رسید آنها تنها نبود Photo Mode و New Game Plus را احساس کردند و هر دوی این قابلیت‌ها را در ساخته خود قرار دادند. با این حال مطمئنا نحوه به پایان رسیدن داستان یا حتی بازه زمانی میان دو قسمت این مجموعه می‌توانست موقعیت خوبی برای ساخت بسته قابل دانلود بازی God of War شناخته می‌شد اما نهایتا تیم سازنده به سراغ آنها نرفته.

هرچند در این روزها چنین رویکردی عجیب است اما توجه سازندگان بازی God of War به ارائه تجربه‌ای کامل که نیاز به بسته قابل دانلود نداشته باشد، شاید یکی دیگر از نقاط قوات آنها به شمار آید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 4 =