اخبار بازی

موفقیت چشم‌گیر بازی God of War در فروش جمعه سیاه

موفقیت چشم‌گیر بازی God of War در فروش جمعه سیاه

وی جی مگ: هنوز آمار دقیقی از میزان فروش کالاهای مختلف در جمعه سیاه به دست نیامده اما اطلاعات اولیه نشان می‌دهد در میان تمامی کالاهایی که طی این روز به فروش رسیده‌اند شاهد موفقیت چشم‌گیر بازی God of War در فروش جمعه سیاه هستیم.

به گزارش وی جی مگ، آمار اولیه نشان از این دارد که فروش جمعه سیاه مجموعا به آمار 6.2 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال گذشته 23.6 درصد افزایش داشته. آماری که بیشتر از پیش‌بینی اولیه 5.9 میلیارد دلاری است. با وجود توضیحات ارائه شده همان‌طور که انتظار می‌رفت مدل‌های مختلف لپ‌تاپ در صدر کالاهایی هستند که مورد توجه خریداران قرار داشته‌اند اما از سویی بازی God of War در فروش جمعه سیاه موفق شده رتبه پنجم را در تمامی بخش‌ها به دست آورد.

دیگر بازی که در میان پنج بازی ابتدایی حاضر شده، انحصاری جدید نینتندو یعنی Pokemon: Let’s Go است. بازی که اعلام شد در هفته اول انتشار فروشی 3 میلیون نسخه‌ای داشته و آمار جدیدی را برای انحصاری‌های Nintendo Switch‌ ثبت کرده. رکوردی که احتمالا به‌زودی و توسط Super Smash Bros Ultimate شکسته می‌شود.

اصلی‌ترین موضوعی که باعث موفقیت بازی God of War در فروش جمعه سیاه شده، قیمت آن است. انحصاری PS4 در این روز با قیمتی 17 دلاری به فروش رسیده و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته. در این میان نباید از حضور پررنگ Spider-Man نیز چشم‌پوشی کرد که با یک باندل PS4 عملکرد خوبی داشت و عملا پیدا کردن آن در این روز غیرممکن شده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + ده =