اخبار بازی

کارگردان God of War به تماشا گیم‌پلی Death Stranding نشست

کارگردان God of War به تماشا گیم‌پلی Death Stranding نشست

وی جی مگ: سه سال از احداث دوباره Kojima Production به عنوان استودیویی مستقل می‌گذرد و حالا هیدئو کوجیما خالق مجموعه بازی Metal Gear به سختی مشغول توسعه اثر جدید خود یعنی Death Stranding است. هرچند تاکنون گیمرها به شکل مشخصی موفق به تماشای گیم‌پلی Death Stranding نشده‌اند اما به نظر این امر برای کارگردان God of War محقق شده.

به گزارش وی جی مگ، کوجیما به مناسبت سه سالگی استودیو Kojima Production متنی را در توئیتر خود منتشر کرده به این مسئله اشاره داشته که «زمانی که تصمیم گرفتم به صورت مستقل کار کنم 52 ساله بودم. خانواده و دوستانم به من گفتن که بازنشستگی را انتخاب کنم اما افرادی که در این حوزه کار می‌کنند توضیح دادند که هنوز افرادی هستند که مشتاق تجربه آثار من باشند.»

بعد از انتشار این متن بسیاری از بازیسازها به مناسبت تولد سه سالگی استودیو Kojima Production به هیدئو کوجیما تبریک گفتند که یکی از آنها کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War بود. در این میان اما یکی از کاربرها از بارلوگ پرسیده که «بین خودمان باشد، آیا موفق به تماشا گیم‌پلی Death Stranding شده‌ای ؟» بارلوگ هم در پاسخ جواب مثبت داده.

تمام این موضوعات شاید ارزش افزوده‌ خاصی نداشته باشد اما باز هم نشان می‌دهد که صنعت بازی به سختی منتظر تجربه Death Stranding است و باید ببینیم که نهایتا سرنوشت این انحصاری PS4 به چه شکلی رقم می‌خورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 15 =