اخبار بازی

به‌روزرسانی New Game Plus بازی God of War منتشر شد

به‌روزرسانی New Game Plus بازی God of War منتشر شد

وی جی مگ: به‌روزرسانی New Game Plus بازی God of War منتشر شد. این به‌روزرسانی 871 مگابایت حجم داشته و در عین حال تغییراتی را در بازی به وجود می‌آورد تا پلیرها باری دیگر با کریتوس و آرتئوس برای تجربه بازی همراه شوند.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه با اصطلاح New Game Plus در بازی‌ها آشنایی ندارید باید توضیح داده شود که این حالت به پلیرها اجازه می‌دهد تا بازی را به صورت کامل از ابتدا آغاز کنند در حالی که تمامی سلاح‌ها، زره‌ها، آیتم‌ها و لول‌آپ‌های خود را در اختیار دارند. اکنون برای God of War ساخته استودیو سانتا مونیکا سطح دشمنان بالا رفته و چالش سخت‌تری را در مقابل شما قرار می‌دهند. تا انتهای بازی سطح بهتر و بالاتری از زره‌ها و تجهیزات برای ترکیب کردن و بهره‌ بردن در دسترس شما قرار می‌گیرد. منابع جدیدی تحت عنوان Skap Slag هم در بازی قرار می‌گیرد که به گیمر اجازه ترکیب تجهیزات قدرتمندی را می‌دهد.

چنان‌چه حالت “Give Me A Challenge+” را تجربه نمایید دشمنان معمولی به حرفه‌ای و سرسخت تبدیل می‌شوند. البته چنان‌چه به این درجه سختی علاقه‌ای ندارد باید اظهار کرد در این بخش موارد جدیدی به بخش مبارزات بازی افزوده می‌شود. در انتها لازم به ذکر است به مانند عناوین Bloodborne و Dark Souls می‌توانید چندین مرتبه به‌روزرسانی New Game Plus بازی God of War را تجربه نمایید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =