اخبار بازی

شروع به کار Project Stream گوگل با Assassin’s Creed Odyssey

شروع به کار Project Stream گوگل با Assassin’s Creed Odyssey

وی جی مگ: آن‌طور که از شواهد پیداست استریم کردن بخش جدایی‌ناپذیر صنعت ویدئو گیم در آینده خواهد بود و گوگل نیز تمایل دارد یکی از اولین پیشگامان این مسئله باشد. این کمپانی بزرگ از شروع به کار Project Stream خود با بازی Assassin’s Creed Odyssey که تا چند روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد خبر داده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که امروزه بدون شک بسیاری از کاربران به استریم کردن فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و موسیقی می‌پردازند، استریم کردن بازی‌های بزرگ بلاک‌باستر تاکنون لزوما به جریان اصلی حرکت این تکنولوژی اضافه نشده‌اند. اما شرگت گوگل مایل است این موضوع را با به نمایش در آوردن بازی Assassin’s Creed Odyssey با وضوح تصویر 1080p و 60 فریم بر ثانیه که روی تکنولوژی استریم این شرکت در حال اجرا است تغییر دهد.

شروع به کار Project Stream مورخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) که همزمان با عرضه جدیدترین ساخته شرکت Ubisoft از سری بازی Assassin’s Creed است بوده و شرکت‌کنندگان مخصوصی می‌‎توانند این قابلیت را تجربه نمایند. بدین طریق که کاربران مرورگر گوگل کروم با استفاده از ثبت‌نام در این لینک می‌توانند بازی Assassin’s Creed Odyssey را روی کامپیوتر و لپتاپ خود استریم نمایند. همان‌طور که انتظار خواهید داشت سرعت اینترنت مطلوبی برای استفاده از این قابلیت پیشنهاد می‌شود و شرکت گوگل نیز سرویس 25 مگابیت بر ثانیه را پیشنهاد کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 16 =