اخبار بازی

منتظر رقابت Gran Turismo با Forza Horizon باشید

منتظر رقابت Gran Turismo با Forza Horizon باشید

وی جی مگ: استودیو سازنده سری Gran Turismo یعنی Polyphony Digital یک دفتر کاری جدید در اوئنو واقع در ژاپن احداث کرد. احتمال دارد توسعه یک مجموعه فرعی از بازی ریسیتگ نام‌برده توسط این استودیو در دستور کار قرار بگیرد و از این رو شاید بتوان منتظر رقابت Gran Turismo با سری Forza Horizon بود که دو مجموعه نسخه ساخته و عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، استودیو تاسیس شده در اوئنو هم‌اکنون به صورت کامل فعال شده و براساس آگهی شغلی منتشر شده در وسایت استودیو به دنبال استخدام چند نیروی جدید هم هست. این استودیو، سومین دفتر کاری Polyphony Digital به شمار می‌رود. دو مورد دیگر در آمستردام هلند و لس‌آنجلس آمریکا واقع شده‌اند. در حال حاضر این شعبه 170 کارمند داشته که در نوع خود رقم بالایی محسوب می‌شود.

عنوان Gran Turismo 6 آخرین نسخه اصلی از این سری به شمار می‌آید که در سال 2013 برای کنسول PS3 منتشر شد. سپس در اکتبر 2017 بازی GT Sport برای کنسول PS4 عرضه شد و از آن زمان تاکنون با محتویات رایگان مورد پشتیبانی قرار گرفته است. استودیو Polyphony Digital همواره به واسطه طولانی شدن فاصله میان نسخه‌های این مجموعه مورد انتقاد قرار گرفته است. شاید توسعه استودیو جدید راهکار این کمپانی باشد تا با ایجاد یک نسخه فرعی مانند GT Sport، شاهد رقابت Gran Turismo با محموعه موفق Forza Horizon باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =