اخبار بازی

GTA های قدیمی تنها به شرط داشتن خلاقیت، بازسازی خواهند شد

GTA های قدیمی تنها به شرط داشتن خلاقیت، بازسازی خواهند شد 1

در طول جلسه امروز Take Two، از شریک این شرکت یعنی Rockstar Games سوال شد که آیا امکان ساخت نسخه remaster یا بازسازی شده ی عناوین GTA که در اصل برای PS2 ساخته شده اند وجود خواهد داشت؟ و Strauss Zelnick، مدیر عامل Take Two پاسخ داد که این تصمیم بستگی به چند موضوع دارد و افزود:

“چنین چیزی اتفاق نمی افتد مگر اینکه خیلی خلاقانه بنظر بیاید. اول باید از خود بپرسیم که آیا این باعث خوشحالی مشتریان می شود؟ این کار قرار است خوب بنظر بیاید؟ می دانید که ما شرکتی نیستیم که بدون در نظر گرفتن شرایط کاری را انجام دهیم، و اینکه آیا اینکار برای ما درآمدی خواهد داشت؟ می توانیم اینگونه آن ها را ارزیابی کنیم. آیا این کار مشتریان را هیجان زده می کند؟ آیا آنها خوشحال خواهند شد؟ اینکار تاثیر خوبی برروی برند ما خواهد داشت؟ آیا این تاثیر خوبی برروی شرکت ما می گذارد؟ و اگر جواب بله است، پس می تواند فرصتی ایجاد کند اما اگر جوابی متفاوت با بله وجود داشته باشد یا حتی اگر جواب نه باشد، هیچ شانسی وجود نخواهد داشت. و صد البته که تصمیمات اصلی توسط بِرند ما گرفته می شوند (Rockstar و 2K)”

در همین جلسه نیز اعلام شد که عنوان GTA 5 شصت و پنج میلیون نسخه فروش داشته است. بعلاوه Rockstar بزودی قصد معرفی بازی های جدیدی را خواهد داشت، چیزی که منجر می شود انتظار چیز جدید دیگری از این سازنده در سال جاری را نداشته باشید!

GTA های قدیمی تنها به شرط داشتن خلاقیت، بازسازی خواهند شد

برچسب‌هاgta news Remaster اخبار
فرشاد حسینی(ابراهیمی)

فرشاد حسینی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + چهار =