اخبار بازی

GTA Online: Beach Bum Pack تا چند روز دیگر در دسترس شماست

GTA Online: Beach Bum Pack تا چند روز دیگر در دسترس شماست 1

R* اعلام کرد که اولین پک دی ال سی بازی GTA V که Beach Bum Pack نام دارد تا اوایل ماه نوامبر (4 یا 5 روز دیگر) عرضه می شود.
از این پک می توانید در قسمت داستانی و در قسمت آنلاین استفاده کنید. این پک چند وسیله نقلیه مخصوص قسمت های ساحلی، اسلحه های جدید، ویژگی های جدید برای Customize کردن کاراکتر ها همانند تتو و مدل موهای جدید را به بازی اضافه می کند.
همچنین مشاغل جدید، حالت حمله گروهی تحت عنوان Gang Attack، حالت Survival، حالت Survival گروهی تحت نام “Last Team Standing” و چتربازی و مسابقات ماشین سواری و حالت Deathmatch به بازی اضافه خواهند شد.
این استدیو همچنین در حال ساخت قسمت اول ابزار “ساخت وسایل” که Content Creator نام دارد برای عرضه در پاییز می باشد. این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد که وسایل جدید بسازند و منتشر کنند و حتی حالت های Deathmatch و Race جدید و ویژه برای خود خلق کنند. در ضمن وسایل یا مد هایی که برجسته باشند، مهر تائید R* را دریافت می کنند و آیتمشان در قسمت GTA Online Social Club Event درج و به اشتراک گذاشته خواهد شد.
هر دو پک Content Creator و Beach Bum Pack رایگان در اختیار شما قرار می گیرند.
در ضمن با شروع ماه نوامبر، در آخر هفته ها منتظر خبرهای جالب و اتفاقات جالب در بازی باشید. ممکن است یک جعبه از طرف R* برای کاراکتر شما از هوا ارسال شود یا ممکن است در یک فروشگاه خاص، تخفیفات ویژه ای به اجناس داده شود. این مسائل همچنین در قسمت GTA Online live-Stream نیز بصورت زنده پخش خواهد شد. در ضمن پک های کوچک جایزه برای کسانی که پارت های کمیاب را پیدا کنند در نظر گرفته شده است.
در مورد پول هایی که قرار بوده به برخی بازیکنان در قبال جبران خسارت هایشان پرداخت شود، استدیو توضیح داد که فقط میخواهد قبل از اقدام به این کار مطمئن شود که بازی بدون باگ و کاملا سالم است تا از وقوع احتمالی چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود و بعد از آپدیت شدن بازی در هفته بعد شروع به پخش این پول در میان بازیکنان می کند.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هفت =