اخبار بازی

بازی GTA 5 را با المان‌های نقش آفرینی تجربه کنید

بازی GTA 5 را با المان‌های نقش آفرینی تجربه کنید

وی جی مگ: یکی از بهترین دنیاهایی که در بازی‌ها وجود دارد، بدون شک دنیای بازی GTA V است. چه چیزی می‌تواند این تجربه را زیباتر کند؟ شاید به فکر تبدیل سبک بازی GTA به یک بازی با سبک RPG بوده باشید. بالاخره کسانی که برای این بازی مود می‌ساختند این کار را کردند.

به گزارش وی جی مگ، شاید از خودتا بپرسید که این مود چگونه کار می‌کنند؟ با توجه به تریلری که از این مود منتشر شده، یک بخش که به داستان بازی مربوط نیست به آن اضافه شده است و آلمان‌های سبک RPG نیز در آن گنجانده شده است.

مانند سایر‌سبک‌های RPG در این مود می‌توانید دیالوگ‌های خود را انتخاب کنید و مهارت‌های خود را ارتقا دهید و اعلان‌هایی مانند Double Kill در بازی وجود دارد. سلاح‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است تا تنوع بازی را بیشتر کند. باید بگوییم که دست پلیر در این مود بسیار باز است چرا که می‌تواند کارکتر‌ خود را انتخاب و شخصی‌سازی کند مانند انتخاب رنگ پوست، نوع موی سر و کارهای دیگر که به شخصی‌سازی مربوط است. می‌توانید از طریق این لینک اطلاعات بیشتری به‌دست آورید.

باید گفت بهترین پلتفرم برای GTA V، پلتفرم PC است چرا که علاقه‌مندان به این بازی هر کاری می‌توانند بکنند و هنر خود را با ساختن مود برای این بازی به دنیا نشان می‌دهند. بازی GTA V توسط شرکت RockStar برای پلتفرم‌های PS3، PS4، Xbox 360، Xbox one و PC منتشر شده است.

f

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =