اخبار بازی

صدرنشینی GTA 5 در بازار دیجیتال اروپا

صدرنشینی GTA 5 در بازار دیجیتال اروپا

وی جی مگ: عنوان FIFA 19 در حالی به عنوان پرفروش‌ترین بازی کریسمس در مناطق EMEA یعنی اروپا، خاورمیانه و آفریقا معرفی شده که GTA 5 در بازار دیجیتال اروپا صدرنشینی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به محبوبیت بی‌اندازه‌ای که ساخته فوتبالی EA در سرتاسر بازارهای اروپایی دارد در اختیار گرفتن لقب پرفروش‌ترین بازی کریسمس در مناطق نام‌برده جای تعجب ندارد. بازی FIFA 19 توانست با شکست عنوان بزرگ استودیو Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 در رتبه اول جای بگیرد. Red Dead هم در حالی که در بازار آمریکا مکان نخست را به خود اختصاص داده بود در اروپا در مکان دوم جای گرفت.

بازی Super Smash Bros Ultimate در مکان سوم قرار گرفت. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت بدین شرح است که نینتندو جز معدود کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که در این چارت‌ها در فروش دیجیتالی شرکت نمی‌کند یعنی فروش دیجیتال Super Smash Bros Ultimate در این چارت مورد محاسبه قرار نگرفته است.

در کنار تمامی این موارد نسخه PC بازی GTA 5 در بازار دیجیتال اروپا در رتبه نخست جای گرفت. دلیل عمده آن ناشی از فروش ویژه زمستانه استیم و تخفیف صورت گرفته روی این بازی می‌شود. به طوری که GTA 5 هم‌اکنون با قیمتی کمتر از 15 دلار قابل دریافت است.

چارت مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی برای بازار EMEA به شرح زیر است:

  1. FIFA 19
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Super Smash Bros. Ultimate
  4. Call of Duty: Black Ops 4
  5. Super Mario Party
  6. Assassin’s Creed Odyssey
  7. Battlefield 5
  8. Mario Kart 8: Deluxe
  9. Spider-Man
  10. Grand Theft Auto 5
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =