اخبار بازی

نام بازی H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر کرد

نام بازی H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر کرد

وی جی مگ: نام نسخه PC بازی H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر کرد و اکنون قرار است تیم تازه تشکیل شده‌ای روی توسعه بازی مشغول به کار شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات به دست آمده از صفحه استیم بازی، توسعه‌دهندگان برنامه دارند تا با همکاری نزدیک با جامعه مخاطبین بازی آن را به ریشه‌های خود بازگردانند. به دنبال انتشار لیست موارد موجود در به‌روزرسانی 1.0 بازی مشخص شد نام عنوان H1Z1 به Z1 Battle Royale تغییر پیدا کرده است. «از این پس بازی H1Z1 روی PC با نام Z1 Battle Royale شناخته می‌شود. این مورد اولین قدم برای تغییر بزرگی است که بازی در پیش گرفته است. تیم جدید تشکیل شده برای کار روی عنوان مذکور همکاری نزدیکی را با جامعه مخاطبین Z1 Battle Royale خواهد داشت تا قابلیت‌ها و تغییرات اولویت‌بندی شده و از این طریق بازی به ریشه‌های خود به عنوان رقابتی‌ترین اثر بتل رویال بازگردد.»

انتشار به‌روزرسانی نسخه 1.0 برای بازی Z1 Battle Royale، تغییراتی در ساختار گیم‌پلی، سیستم مچ‌میکینگ و سایر بهبودها به وجود می‌آورد. اثری که برای دو پلتفرم PC و PS4 در دسترس است و  قبل از انتشار بازی هم‌چون Fortnite جز اولین عناوینی به حساب می‌آمد که توانست در ژانر بتل رویال اسم و رسمی برای خود دست و پا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 2 =