اخبار بازی

تعداد مخاطب‌های بازی H1Z1 از 12 میلیون نفر گذشت

تعداد مخاطب‌های بازی H1Z1

وی جی مگ: به تازگی متوجه شدیم که بازی H1Z1 که یک عنوان free-to-play است توانسه بیش از 12 میلیون مخاطب را جذب خود کند که البته این تعداد مخاطب مخصوص کنسول PS4 است. توسعه دهنده این بازی یعنی Daybreak Game در اکانت تویتر خود اعلام کرد که تصمیم گرفته با یک اسکین رایگان برای اسلحه این پیروزی را جشن بگیرد.

به گزارش وی جی مگ: از الان تا تاریخ 26 آگوست که روز یکشنبه است، می‌توانید با بازی کردن به صورت تک‌نفره، دونفره و یا پنج نفره اسکین Wildstyle Marauder را به دست آورید. متن تویتر نیز به شرح زیر است:

« از تمام شما 12 میلیون نفر سپاس‌گذارم که با کنسول PS4 خود به ما پیوسته‌اید. برای جشن گرفتن، اولین اسکین Marauder را به صورت رایگان به شما می‌دهیم. با بازی کردن تا تاریخ 26 آگوست می‌توانید این اسکین را دریافت کنید.»

در مصاحبه‌ای که Terrence Yee ناشر کمپانی Sony با Eurogamer داشت، گفت که پلیرهای H1Z1 روی کنسول PS4 بیشتر از چیزی بود که ما می‌توانستیم تصور کنیم.

Yee اعتراف کرد که نوبد بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کنسول PS4 به بازی H1Z1 کمک کرده است. به هر حال بازی محبوب Fortnite که د سبک BattleRoyale است توانسته با PUBG به خوبی رقابت کند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =