اخبار بازی

عنوان Half-Life: Alyx معرفی شد!

عنوان Half-Life: Alyx معرفی شد! 1

بعد از گذشت بیش از یک دهه از انتشار آخرین شماره از عنوان بسیار محبوب و انقلابی Half Life، حالا شرکت Valve از جدیدترین شماره این بازی پرده برداشت اما باید گفت آن چیزی نیست که انتظارش را داشتیم!

داستان این بازی مابین اتفاقات شماره اول و دوم اتفاق می‌افتد و یک عنوان کامل و طولانی خواهد بود. شما کنترل کاراکتر Alyx را بدست خواهید گرفت و با کمک پدرش Eli به جنگ با فضایی‌هایی که به زمین حمله کرده‌اند خواهید رفت. گیم‌پلی بازی شامل اکشن و مبارزه، حل پازل‌های گوناگون همانند گذشته و گذشت و گذار در محیط بازی خواهد بود.

بر طبق مصاحبه‌ای که شرکت انجام داده، این بازی یک عنوان کامل و طولانی در حد و اندازه‌های شماره دوم بازی است، و از آنجایی که این اتفاقات قبل از شماره دوم روایت خواهد شد، پیشنهاد شده تا قبل از تجربه این عنHalf Life 2 Episode 2  را تجربه کنید، زیرا اتفاقاتی در بازی خواهد افتاد که بعدا متوجه آن‌ها خواهید شد.

نکته‌ ای که شاید بتواند آن را ناراحت کننده دانست انتشار این بازی بصورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی و VR است! این عنوان هم اکنون با قیمت 60$ برای پیش خرید بر روی شبکه استیم آماده است و برای دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی ولو بصورت مجانی در دسترس قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که این عنوان از موتور اختصاصی ولو یعنی Source 2 استفاده می‌کند.

برچسب‌هاHalf-Life Half-Life: Alyx Valve
فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 8 =