اخبار بازی

Halo مهمترین IP مایکروسافت

gameemag

مجموعه تلویزیونی که از استدیوی لس آنجلسی مایکروسافت به سرپرستی فیل اسپنسر برای بازی Halo عرضه خواهد شد، نقطه پایانی این IP نخواهد بود. با توجه به گفته های اسپنسر این مجموعه آنقدر قوی هست تا پتانسیل های IP هیلو را نشان دهد. هیلو پس از گذشت یک دهه و از زمان Halo: Combat Evolved هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

“من فکر می کنم داستان بازی هیلو کاملا پر ارزش است. ما می توانیم با به کارگیری افراد بیشتری در توسعه این IP، با تغییراتی در خط داستان و فضای فرانچایز، بازی را از حالت مطلق یک شوتر اول شخص خارج کنیم. این به نفع هیلو، پلتفرمش و دارنده IP است.”

هنوز اطلاعات دقیقی از این نمایش تلویزیونی در دست نداریم ولی می دانیم که کارگردان بزرگی چون Steven Spielberg در ساخت این مجموعه همکاری کرده است.

“در مجموعه 343 ما همگی فکر های خود را روی هم گذاشتیم تا ببینم چگونه با پایان این مجموعه آن را به سمت هیلویی که قرار است برای ایکس باکس وان بیاید سوق دهیم. من بسیار هیجان زده هستم تا نمایش ها و قدرت های به کار رفته در مجموعه تلویزیونی را به لطف ایکس باکس وان در بازی پیاده کنیم.”

Bonnie Ross از 343 فوریه گذشته

Spielberg در این بین معتقد است جهان هیلو آنقدر شگفت انگیز است تا فصل مشترکی برای پیوند تکنولوژی و ابر قهرمان ها باشد تا یک عنوان پیشگام را خلق کنند.

البته مایکروسافت در خلق چنین آثاری قبلا هم تجربه داشته است. یک مجموعه ویدیویی 5 قسمتی که بخش اول آن Forward Unto Dawn نام داشت به اندازه کافی سرگرم کننده و جالب بود تا هیجان بازی هیلو 4 را افزایش دهد. به نقل از اسپنسر این نمایس تقریبا 70 میلیون بیننده داشت.

“من فکر می کنم این ویدیو ما را در عضه بازی هیلو 4 کمک کرد. همچنین این ویدیو نشان داد که تا چه حد IP ما دارای پتانسیل است و به شناساندن داستان بازی و ویژگی کاراکتر ها به مردم هم کمک شایانی کرد. من فکر می کنم با توجه به تجربه Forward Unto Dawn بهتر است تا قبل از انتشار یک بازی نمایش این چنینی داشته باشیم. بدین ترتیب مردم هیجان زده تر و مشتاق تر می شوند. این حرکت در ذهن آنها ثبت می شود(تا شما یک لانچ با کیفیت را تجربه کنید). “

وی می گوید:

” هیلو آنقدر مهم است تا با برنامه های هدف دار آن را وارد دیگر بخش های مدیا کنند. من می توانم به شما بگویم هیلو مهمترین IP است که مایروسافت دارد. من نمی توانم بگویم سری تلویزیونی هیلو یک مجموعه عادی برای نمایش است. این جمله با منطق هیلو جور نیست. هیلو برای ما مهم است پس سری تلویزیونی آن هم مهم است.”

من طرفدرار سری مردگان متحرک هستم. شما بازخورد ها را پس از عرضه این بازی و نمایش تلویزیونی آن دیدید. بازی با توجه به نمایش تلویزیونی اش ملموس تر بود. برای داندگان IP ها چنین استراتژی هایی می تواند مثمر ثمر باشد.

مایکروسافت هیلو جدیدی را در دست ساخت دارد.

محمد سلیمی

محمد سلیمی

گیمر و منتقد بازی-عکاس,فیلم بردار و تدوینگر

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =