اخبار بازی

HALO بر روی موبایل و تبلت

HALO بر روی موبایل و تبلت 1

چندی پیش شاهد خریداری یک دامنه ی اینترنتی به نام Halo: Spartan Assault بودیم . حال مشخص شده که این نام مربوط به نسخه ی بعدی سری بازی HALO می باشد که این بار بر خلاف کنسول XBOX 360 بر روی موبایل و تبلت های مبتنی بر WIN 8 عرضه می شود .این بازی توسط دو استدیوی 343 و  Vanguard Games ساخته خواهد شد و بازی به سبک بازی های آرکید دو بعدی از نمای بالا ، خواهد بود . بازی شامل 25 مرحله خواهد بود و نسخه ی WIN 8 بازی ، وقایع بین HALO 3 و HALO 4 را بیان می کند .

1

هم چنین مایکروسافت نیز اعلام کرده که یک مجموعه کتاب کمیک نیز توسط گروه Dark Horse Comics با نام “Halo: Initiation” که یک پیش درامد بر بازی خواهد بود ، عرضه خواهد شد . مراحل بازی شامل مقاومت در برابر حملات کاوانت ها ، اسکورت یه گروه و یا حمله به مواضع دشمن خواهد بود . هم چنین نسخه ی WIN 8 بازی دارای چلنج های روزانه و هفتگی خواهد که به پایان رساندن آن ها جوایزی در HALO 4 و HAlO Waypoint برای شما خواهد داشت .

استدیوی 343 برای نشان دادن قابلیت های بازی از یک دستگاه گوشی موبایل نوکیا لومیا 928 استفاده کرد و اعلام کرد که بازی بر روی WIN 8 درای قابلیت های کنترلی بیشتری می باشد .

2

3

محمد حسین باجلان

محمد حسین باجلان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + شش =