اخبار بازی

Halo 3 Anniversary در دست ساخت نیست !

امروز به مناسبت 15 سالگی مجموعه بازی‌های Halo، استودیوی بازیسازی 343i ویدئویی را منتشر کرده و درباره ادامه سری توضیحاتی را ارائه کرده است. در بخشی از این ویدئو سوالی مطرح می‌شود که استودیو برنامه‌ای برای ساخت نسخه سالگرد Halo 3 دارد یا خیر که فرانک اوکانر کارگردان مجموعه در پاسخ به آن توضیح می‌دهد که استودیوی 343i در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

طی سال‌های گذشته مایکروسافت همزمان با سالگرد 10 سالگی هرکدام از قسمت‌های Halo نسخه مخصوص Anniversary آن را همراه با ارتقای گرافیکی قابل ملاحظه‌ای منتشر می‌کرد اما برای Halo 2 بسته‌ای تحت عنوان Master Chief Collection منتشر شد که در کنار نسخه بازسازی قسمت دوم، Halo 3 و Halo 4 را همراه با افزایش جزئی گرافیکی به همراه داشت. به نظر می‌رسد که فعلا مایکروسافت برنامه سابق خود را کنار گذاشته و تمام تمرکز استودیوی 343i را روی ساخت Halo Wars 2 قرار داده که می‌تواند تبدیل به اثری موفق در ژانر استراتژی برای کنسول خانگی Xbox One شود.

Halo 3 که اولین‌بار در سال 2007 برای Xbox 360 منتشر شد و بسیاری آن را بهترین قسمت این مجموعه می‌دانند، توانست در زمان انتشار به آمار فروش 12 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده و تبدیل به پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =