اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Halo 5 برای PC وجود دارد

احتمال عرضه بازی Halo 5 برای PC وجود دارد

وی جی مگ: باکس‌آرت جدید منتشر شده برای عنوان انحصاری کنسول Xbox One از احتمال عرضه بازی Halo 5 برای PC حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، شرکت مایکروسافت برای بازی‌های انحصاری که مخصوص پلتفرم‌های خود است از دو برچسب برای آن‌ها استفاده می‌کند. یک مورد “Only on Xbox One” بوده بدین معنی که این اثر تنها برای کنسول Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. دیگری “Xbox One Console Exclusive” بوده بدین معنی که این بازی روی کنسول‌ها تنها برای Xbox One انتشار می‌یابد اما برای پلتفرم‌ PC یا Windows 10 هم عرضه خواهد شد. امروز صبح کاربران متوجه شدند باکس‌آرت بازی Halo 5: Guardians به‌روزرسانی شده و عبارت Console Exclusive روی آن به چشم می‌خورد. همین مورد احتمال عرضه بازی Halo 5 برای PC را تقویت می‌کند.

عناوینی هم‌چون Quantum Break و Forza Horizon 3 که علاوه‌بر کنسول نسل هشتمی مایکروسافت برای PC هم منتشر شدند روی باکس‌آرت خود عبارت “Xbox One Console Exclusive” را به نمایش می‌گذاشتند. در طرف مقابل روی باکس‌َآرت بازی Sunset Overdrive که تنها برای Xbox One عرضه شد برچسب “Only on Xbox One” دیده می‌شود. این دومین باری است که مایکروسافت اشاره‌ای به عرضه Halo 5 برای PC می‌کند. در ماه ژوئن بود که وبسایت رسمی بازی دسترسی آن برای Windows 10 را مورد تایید قرار داده بود که سازندگان آن را اشتباه خوانده بودند.

Halo 2 آخرین عنوان از این فرنچایز بوده که 11 سال قبل یعنی در سال 2007 برای PC عرضه شد و باید دید آیا ساخته 343 Industries که در سال 2015 انتشار یافت سرانجام راهی پلتفرم رایانه‌های شخصی هم خواهد شد یا خیر.

احتمال عرضه بازی Halo 5 برای PC وجود دارد 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 10 =