اخبار بازی

بازی Halo Infinite با درجه سنی بزرگسال عرضه می‌شود

بازی Halo Infinite با درجه سنی بزرگسال عرضه می‌شود

وی جی مگ: همان‌طور که می‌دانید تمامی قسمت‌های مجموعه بازی Halo به جز آخرین نسخه آن یعنی Halo 5 Guardians با درجه سنی بزرگسال یا M روانه بازار شدند و اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید این مجموعه یعنی بازی Halo Infinite با درجه سنی بزرگسال روانه بازار شود.

به گزارش وی جی مگ، به جز ضعف‌های مهمی که Halo 5 Guardians داشت، بسیاری از طرفداران قدیمی این مجموعه اعتقاد داشتند که کاهش درجه سنی این نسخه تنها برای درآمد بیشتر صورت گرفته و روی محصول نهایی تاثیر منفی گذاشته. در این میان حتی برخی گیمرها نگران بودند که این وضعیت برای نسخه‌های بعدی نیز ادامه پیدا کند اما امروز مشخص شد که بازی Halo Infinite با درجه سنی بزرگسال عرضه می‌شود.

فرانک اکانر که در حال حاضر کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته اعلام کرده که استودیو 343Industries کاری برای کاهش خشونت این بازی انجام نمی‌دهد و طرفداران برای بار دیگر می‌توانند عنوانی از مجموعه Halo را با درجه سنی M تجربه کنند.

آرون گرینبرگ که به عنوان مسئول تبلیغات Xbox شناخته می‌شود در گذشته اعلام کرده بود، بازی Halo 5 به این خاطر درجه سنی T را به دست آورده که از دید مایکروسافت بسیاری از والدین علاقه‌ای ندارند برای فرزندان خود عنوانی با درجه سنی بزرگسال را خریداری کنند. فلسفه‌ای که به طور کلی اشتباه بود و نشان داد که این تغییر، بهبودی در وضعیت فروش آخرین نسخه Halo به وجود نیاورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + دو =