اخبار بازی

سازندگان بازی Halo Infinite به بتل رویال علاقه‌ای ندارند

سازندگان بازی Halo Infinite به بتل رویال علاقه‌ای ندارند

وی جی مگ: اگرچه تب و تاب بتل رویال به تمامی توسعه‌دهندگان و بازی‌های بزرگ سرایت کرده اما ظاهرا در حال حاضر سازندگان بازی Halo Infinite به بتل رویال و استفاده از آن در اثرشان علاقه‌ای ندارند.

به گزارش وی جی مگ، اعضای استودیو 343Industries به تازگی در استریمی در Mixer حاضر شدند و در خصوص جدیدترین نسخه از مجموعه بازی Halo صحبت کرده‌اند. در این استریم از طراحان ارشد بازی یعنی جف ایسترلینگ و جیمز باچیچی در خصوص احتمال استفاده از بخش بتل رویال در Halo Infinite پرسیده شد. سوالی که همواره پس از معرفی بازی در E3 2018 پیرامون آن شنیده می‌شود. در پاسخ به این سوال ایسترلینگ اظهار کرد «تنها عبارت BR که سازندگان به آن علاقه‌مند هستند Battle Rifle است.» لازم به توضیح است که Battle Rifle یکی از اسلحه‌های معروف و نمادین مجموعه بازی Halo است.

این اولین باری نیست که اعضای استودیو نام‌برده از عدم علاقه سازندگان بازی Halo Infinite به بتل رویال صحبت می‌کنند. چندی پیش نیز شخص ایسترلینگ تایید کرده بود بخش بتل رویال در بازی آن‌ها جایی نخواهد داشت. با این حال تا انتشار بازی زمان زیادی باقی مانده و هر گونه تغییر در تصمیم توسعه‌دهندگان دور از انتظار نخواهد بود. عنوان Halo Infinite برای دو پلتفرم Xbox One و PC در حال تولید قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =