اخبار بازی

بازی Halo Infinite همان Halo 6 است

Halo Infinite همان Halo 6 است

وی جی مگ: چند سالی بود که شرکت Microsoft تلاش می‌کرد تا اعداد را از سری بازی‌های Halo حذف کند و آخرین نسخه از این بازی Halo Infinite نام‌گذاری شد. حالا Jeff Easterling از استودیو 343 Industries اعلام کرد که Halo Infinite همان Halo 6 است حتی اگر با این نام خوانده نشود.

به گزارش وی جی مگ، Easterling گفت که باید این بازی را Halo 6 در نظر بگیرید و به عنوان عجیب دیگر فکر نکنید. این داستان بعدی از این سری است و قرار است قسمت بعدی از این سری باشد.

رئیس این استودیو یعنی Chris Lee تائید کرده بود که Halo Infinite دنباله بازی Halo Guardians است که در سال 2015 منتشر شده بود. همچنین تائید شده که بازی جدید روی شخصیت Master Chief تمرکز خواهد داشت. در نسخه قبلی بازی، تمرکز آن‌ها روی دو شخصیت Chief و Agent Locke بود.

خبر خوبی است که آن‌ها از این بازی صحبت کنند ولی هنوز اطلاعات کاملی از بازی نداریم و گیم‌پلی بازی به نمایش درنیامده است. تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست ولی به گفته سازندگان برای ساخت این بازی به زمان نیاز دارند و حتی احتمال این وجود دارد که برای نسل بعدی کنسول Xbox منتشر شود که اگر اینگونه باشد باید مدت زمان زیادی را صبر کنیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =