اخبار بازی

خبری از Loot Box با پول واقعی در بازی Halo Infinite نیست

Loot Box با پول واقعی در بازی Halo Infinite

وی جی مگ: اطلاعات زیادی از بازی Halo Infinite منتشر نشده و می‌دانیم که این بازی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود و امکان دارد که برای نسل بعدی کنسول Microsoft عرضه شود. Chris Lee که رئیس استودیو 343 Industries است، به بعضی از سوالات طرفداران این بازی در تویتر پاسخ داده است.

به گزارش وی جی مگ، یکی از سوالاتی که ممکن ذهن شما را درگیر کرده باشد وجود loot box و پرداخت درون برنامه‌ای در بازیHalo Infinite است. یکی از طرفدان بازی این سوال را در تویتر مطرح کرد و Lee پاسخ او را داد.

«ما هنوز روی نقشه‌های پایانی خود کار می‌کنیم و اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت ولی می‌توانم بگویم که بازی Halo Infinite شامل loot box با پول واقعی نخواهد بود.» البته هنوز امکان این وجود دارد که در این بازی loot box وجود داشته باشد اما بدون استفاده از پول واقعی. انجام این کار پیشرفتی در مقابل بازی Halo 5 Guardians است که شامل loot box با پول واقی بود که خیلی‌ها از وجود این سیستم ناراضی بودند.

Lee در آخر گفت که استودیو 343 Industries اطلاعت زیادی در مورد چگونگی عملکرد سیستم پرداخت‌ درون‌ برنامه‌ای ندارد. بازی Halo Infinite در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + سیزده =