اخبار بازی

تایید دوباره عرضه Halo Infinite برای Xbox One

تایید دوباره عرضه Halo Infinite برای Xbox One

وی جی مگ: چندی پیش گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت Halo Infinite به صورت بازی زمان لانچ برای کنسول نسل بعدی Xbox منتشر می‌شود. این موضوع سبب شد بسیاری تصور کنند خبری از عرضه Halo Infinite برای Xbox One نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، این اثر اول شخص شوتر در نمایشگاه E3 سال گذشته توسط مایکروسافت و استودیو 343Industries برای دو پلتفرم Xbox One و Windows 10 معرفی شد. با این حال گزارشی که به آن اشاره کردیم سبب شد بسیاری نگران این مسئله شوند که Halo Infinite برای Xbox One منتشر نمی‌شود. فرانک اُکانر مدیر تولید فرنچایز Halo در استودیو 343Industries به این مسئله واکنش نشان داد و باری دیگر عرضه Halo Infinite برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را مورد تایید قرار داد تا شک و تردیدهای به وجود آمده از بین برود.

با این حال این موضوع بدین معنی نیست که امکان عرضه Halo Infinite به عنوان بازی لانچ کنسول نسل بعدی Xbox وجود نخواهد داشت. کنسولی که به احتمال فراوان تا انتهای سال 2020 در بازار انتشار پیدا می‌یابد. به نظر می‌رسد Halo Infinite به صورت یک بازی میان نسلی عرضه می‌شود. درست به مانند زمان انتهای نسل هفتم که بسیاری از بازی‌های نسل هشتمی پیش از انتشار Xbox One و PS4 برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 هم تایید و عرضه شدند. با این حال با توجه به مدت زمانی Halo Infinite برای توسعه لازم دارد بعید به نظر می‌رسد تا پیش از سال 2020 شاهد انتشار آن حتی برای کنسول Xbox One باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × سه =