اخبار بازی

شروعی دوباره برای مجموعه Halo با Halo Infinite

شروعی دوباره برای مجموعه Halo با Halo Infinite

وی جی مگ: مجموعه بازی Halo در چند سال اخیر نتوانسته در حد و اندازه‌های نام خود ظاهر شود. امری که پس از تجربه ناامیدکننده Halo 5: Guardians سازندگان آن در استودیو 343Industries نیز به آن اعتراف کردند. با این حال به گفته رئیس این استودیو بازی Halo Infinite شروعی دوباره برای مجموعه Halo خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، بانی راس رئیس استودیو 343Industries در گفتگوی اخیر خود با وبسایت IGN گفت که استودیو سازنده به اثر در دست ساخت خود به عنوان یک ریبوت معنوی می‌نگرد. «بازی Halo Infinite شروعی دوباره برای مجموعه Halo خواهد بود و ما آن را ریبوت معنوی می‌نامیم.» راس در ادامه در خصوص چگونگی شروع فرایند توسعه بازی صحبت کرد و این که تیم سازنده به پیشینه سری نگاه کرده تا بررسی کند مجموعه Halo چه معنایی برای آن‌ها دارد و به چه سمت و جهتی باید برده شود.

«ما زمان زیادی را به این مسئله اختصاص دادیم تا ببینیم در استودیو 343 چه کارهایی انجام دادیم. اشتباه ما در کجا و چه مواردی بوده و هم‌چنین نقاط مثبت ما شامل چه بخش‌هایی می‌شده است. این موضوع که Halo برای همگی ما چه معنایی دارد ؟ تریلری که از Halo Infinite به نمایش گذاشتیم دقیقا آن مفهومی است که Halo برای استودیو ما دارد. شاید این موضوع به اندازه ساخت دو بازی از ما زمان و کار کشید تا متوجه آن شویم. Halo به معنای امید، شگفتی، قهرمانی و شجاعت، انسانیت، جامعه و جمع کردن اعضای یک جامعه دور یکدیگر است. تریلر بازی دقیقا به همین معنا بود و این کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =