اخبار بازی

دلیل تاخیر در ساخت Halo Infinite چیست ؟

دلیل تاخیر در ساخت Halo Infinite چیست ؟

وی جی مگ: معمولا عادت داشتیم که هر دو یا سه سال شاهد عرضه قسمتی از مجموعه بازی Halo باشیم اما فعلا چند سالی از انتشار آخرین قسمت این مجموعه گذشته و همچنان ساخت Halo Infinite دنبال می‌شود اما خبری از تاریخ عرضه برای آن نیست.

به گزارش وی جی مگ، سال 2015 میلادی بود که Halo 5 Guardians برای Xbox One منتشر شد و بسیاری انتظار داشتند که قسمت بعدی این مجموعه در سال 2018 یا حتی 2019 منتشر شود اما فعلا چیزی حدود سه ماه از سال جاری میلادی گذشته و شایعات می‌گویند ساخت Halo Infinite شاید حتی تا سال 2020 به طول انجامد.

بانی راس از استودیو 343Industries در همین راستا توضیح داده که یکی از اصلی‌ترین دلایل طولانی شدن ساخت Halo Infinite به تغییر موتور گرافیکی ارتباط دارد. آنها برای توسعه نسخه‌های پیشین مجموعه از موتور دیگری استفاده کرده بودند که این روزها محدودیت‌های بسیاری را به همراه داشت و تصمیم گرفتند که تغییرات گسترده‌ای را در این زمینه به وجود آورند.

در حال حاضر تیم سازنده این انحصاری مایکروسافت از موتور گرافیکی Slipspace برای ساخت Halo Infinite استفاده می‌کند. اثری که برخی شایعات اشاره دارند نه تنها برای Xbox One عرضه می‌شود بلکه به عنوان یکی از آثار اولیه نسل آینده Xbox در سال 2020 به شمار می‌رود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 18 =