اخبار بازی

شروعی دوباره برای مشکلات سریال Halo

شروعی دوباره برای مشکلات سریال Halo

وی جی مگ: اوایل امسال بود که شبکه Showtime اعلام کرد که سریال Halo در دست ساخت است و روپرت وایت وظیفه کارگردانی و تهیه این مجموعه را برعهده دارد. امروز اما گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که وایت وظیفه خود به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان سریال Halo را ترک کرده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از سوی ددلاین به این موضوع اشاره داشته که تداخل زمانی و تمرکز کم وایت روی ساخت سریال Halo اصلی‌ترین دلیلی بوده که باعث شده او از جریان توسعه این مجموعه در شبکه Showtime خارج شود. انتظار می‌رود که به زودی تغییرات دیگری نیز در تیم تولید این سریال ایجاد شود.

گری لوین مدیر شبکه Showtime در همین راستا اعلام کرده که هرچند روپرت وایت از جریان ساخت سریال Halo خارج شده اما این روند همچنان به بهترین شکل ممکن ادامه پیدا می‌کند. وایت از سویی با انتشار یک بیانیه به این نکته اشاره داشته که زمان تولید سریال Halo از سوی شبکه تغییر کرده و همین موضوع باعث تداخل زمانی در برنامه‌های او شده. وایت‌ بارها از علاقه خود برای ساخت سریال Halo گفته بود.

پیش‌تر اعلام شده بود که جریان اصلی ساخت سریال Halo از ابتدای سال 2019 شروع می‌شود اما تغییرات ایجاد شده احتمالا این ساخت سریال تلویزیونی این مجموعه بازی را با تاخیری چند ماهه روبرو می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =