اخبار بازی

نقش اصلی سریال The Witcher به بازیگر Superman رسید

نقش اصلی سریال The Witcher به بازیگر Superman رسید

وی جی مگ: هنری کویل هنرپیشه معروف هالیوود که به واسطه بازی در نقش Superman در فیلم Man of Steel و Batman v. Superman: Dawn of Justice شناخته می‌شود نقش اصلی سریال The Witcher یعنی شخصیت Geralt of Rivia را ایفا خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، هنری کویل ماه گذشته در مصاحبه با IGN برای بازی در نقش اصلی سریال The Witcher ابراز علاقه کرده بود و با انتخاب او برای بازی در نقش Geralt of Rivia به نظر می‌رسد آرزوی کویل برآورده شده است. علاوه‌بر اعلام بازیگر نقش اصلی، اطلاعاتی نیز در خصوص فصل اول سریال و افرادی که وظیفه کارگردانی سریال را برعهده خواهند داشت به اشتراک گذاشته است. بیانیه رسمی نت‌فلیکس بدین شرح است «سریال The Witcher داستانی حماسی در رابطه با سرنوشت و خانواده است که براساس رمان پرفروشی در ژانر فانتزی تولید شده است. Geralt of Rivia شخصیت اصلی و منزوی داستان یک شکارچی هیولا‌ها بوده که به دنبال یافتن جایگاه خود در دنیایی است که معمولا مردم بیشتر از هیولاها آزار می‌رسانند. با این حال وقتی سونوشت شخصیت اصلی را به سمت جادوگرهای قدرتمند و شاهزاده‌ای جوان با اسرار مربوط به خود هدایت می‌کند داستان این سه جناح برای حرکت در سفری آغاز می‌شود.»

لوران اشمیت هیساریچ که به عنوان نویسنده و یکی از افراد اصلی تیم تولید سریال شناخته می‌شود هیچ کدام از اپیزودهای سریال The Witcher را کارگردانی نخواهد کرد. چهار اپیزود از این سریال توسط Alik Sakharov (سریال House of Cards را در کارنامه دارد) کارگردانی خواهد شد. Alex Garcia Lopez و Charlotte Brändström که به ترتیب کارگردانی سریال‌های Marvel’s Luke Cage و Outlander را در کارنامه دارند هر کدام دو قسمت از اپیزودهای سریال The Witcher را کارگردانی می‌کنند. تمامی این افراد پروژه‌های خوش‌ساختی در کارنامه خود داشته و به نظر می‌رسد نت‌فلیکس کارگردانی سریال The Witcher را به عهده افراد کاربلدی گذاشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 8 =

    • عليرغم اينكه كويل جذابيت هايى داره ولى خوب هر كسى را بهر كارى ساختند.
      اصلا ميشه كويل عضلانى مادى گرا 😀 رو در نقش گرالت خسته درونگرا تصور كرد؟!
      اين جماعت آمريكايى با اين روحيه ماده طلب و مصرف گرايانه و حيف و ميل كارانه هر چى ذوق و هنر ناب اروپايى بود حروم كردن رفت?