اخبار بازی

کوجیما: در جریان ساخت Death Stranding وقت تلف نمی‌کنم !

کوجیما: در جریان ساخت Death Stranding وقت تلف نمی‌کنم !

وی جی مگ: از زمان شروع ساخت Death Stranding، هیدئو کوجیما کارگردان این اثر حضور پررنگی در اینستاگرام و توئیتر داشته و بسیاری اعتقاد دارند که یکی از اصلی‌ترین دلایل طولانی شدن فرایند توسعه این بازی حضور بیش از حد سازنده آن در شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا کوجیما در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرده که در جریان ساخت Death Stranding وفت تلف نمی‌کند و تمام تمرکز خود را روی این موضوع قرار داده. کوجیما توضیح داده «در فواصل موجود میان جریان توسعه بازی فیلم می‌بینم، کتاب می‌خوانم، می‌نویسم و به کارهای دیگر می‌پردازم. درست مانند بقیه من هم هر روز 24 ساعت زمان در اختیار دارم و هر سال نیز از 365 روز تشکیل شده.»

کارگردان بازی Death Stranding در ادامه به این نکته نیز اشاره داشته که «مطمئنا شما نیاز به استراحت دارید. من از آن دست آدم‌هایی هستم که حتی در زمان غذا خوردن، حمام کردن، سفر یا خرید باز هم به کار فکر می‌کنم. من حتی موقعی که به خواب می‌روم هم خلاقیت را تعطیل نمی‌کنم.»

توضیحات مورد اشاره نشان می‌دهد که کوجیما همچنان تمرکز اصلی خود را روی ساخت Death Stranding گذاشته و در این میان به دیگر فعالیت‌های خود نیز می‌پردازد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که طبق شایعات موجود انتظار می‌رود که تاریخ عرضه بازی Death Stranding در جریان The Game Awards 2018 مشخص شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 3 =