اخبار بازی

روایت کوجیما از راه‌اندازی دوباره Kojima Production

روایت کوجیما از راه‌اندازی دوباره Kojima Production

وی جی مگ: سه سال از راه‌اندازی دوباره Kojima Production توسط شخص هیدئو کوجیما می‌گذرد. امری که به دلیل جدایی از شرکت کونامی در سال 2015 صورت گرفت. پس از احداث دوباره این استودیو به صورت مستقل کوجیما از همکاری خود با شرکت سونی برای ساخت یک بازی جدید خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون کوجیما در خصوص روند تاسیس و راه‌اندازی دوباره Kojima Production در توییتر صحبت کرده است. «هنگامی که استودیو Kojima Production را ساختم تنها چیزی که در آن زمان در اختیار داشتم یک لوگو بود. نه کارمندانی، نه تکنولوژی، نه انجین و نه حتی دفتر کاری در اختیار من نبود. سپس ایده‌ها و طرح‌های کلی را شروع کرده و در عین حال نیازمندی‌های پروژه از جمله تیم بازیگران آن را نیز تکمیل می‌کردم. سه سال از روند توسعه و ساخت بازی به صورت خستگی‌ناپذیر می‌گذرد. اکنون می‌توانم به حالتی معمولی احساس خوشحالی نمایم.»

نیازی به توضیح نیست عنوانی که خالق مجموعه Metal Gear Solid از آن صحبت می‌کند Death Stranding است. اثری که در نمایشگاه E3 2016 از آن رونمایی شد و چهره‌های مطرحی هم‌چون نورمن ریداس، مد میکلسن و تروی بیکر در آن ایفای نقش می‌کنند. کوجیما در ادامه توییت‌هایش نوشت «هنگامی که تصمیم گرفتم مستقل شوم 52 سال سن داشتم. بسیاری به گفتند که باید بازنشسته شوم و وقت بیشتری را با خانواده و نزدیکانم بگذرانم. با این حال دوستان دیگری که زندگی‌شان را وقف خلق آثاری برای دیگران کردند به گفتند که افرادی زیاد در سرتاسر دنیا وجود دارند که منتظر کار من هستند و بنابراین باید به خلق آثار جدید برای آن‌ها ادامه دهم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 20 =