اخبار بازی

تمجید Guerrilla Games از بازی Death Stranding

تمجید Guerrilla Games از بازی Death Stranding 1

وی جی مگ: اگر هیدئو کوجیما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، حتما باخبر هستید که این بازیساز مطرح ژاپنی به شهر آمستردام هلند سفر کرده است. شهری که در آن استودیو Guerrilla Games قرار دارد. کوجیما بازی جدید خود را در سفرش به آمستردام به سازندگان Horizon Zero Dawn نشان داده و شاهد تمجید Guerrilla Games از بازی Death Stranding هستیم.

به گزارش وی جی مگ، هرچند جزئیاتی از نمایش Death Stranding برای اعضای استودیو Guerrilla Games در دسترس نیست اما می‌توان گفت که از هرمن هالست مدیرعامل این تیم تا دیگر اعضای ارشد آن به تمجید از بازی Death Stranding پرداخته و البته از نمایش موتور Decima نیز رضایت کامل دارند.

سه سال پیش بود که مسئولین استودیو Guerrilla Games به سراغ کوجیما رفته و موتور گرافیکی خود یعنی Decima را در یک فلش به او دادند تا در ساخت بازی جدیدش از آن استفاده کند. حالا با گذشت سه سال آنها از نمایش Death Stranding رضایت کامل داشته و شگفت‌زده شده‌اند که چگونه کوجیما و تیم Kojima Productions توانسته‌اند به چنین سطح بالایی از جلوه‌های بصری دست پیدا کنند.

جالب است بدانید این موضوع که کوجیما برای ساخت بازی Death Stranding از موتور گرافیکی Decima استفاده کرده، تصمیمی از سوی Sony یا مدیران ارشد بخش بازی این شرکت نبوده و استودیو Guerrilla Games در ابتدا به سراغ بازیساز ژاپنی رفته و چنین پیشنهادی را مطرح کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + هفده =