اخبار بازی

عرضه محیط‌های فصل اول به صورت قابل دانلود برای Hitman 2

عرضه محیط‌های فصل اول به صورت قابل دانلود برای Hitman 2

وی جی مگ: امروز شرکت توسعه دهنده Io Interactive اعلام کرد محیط‌های فصل اول به صورت قابل دانلود برای Hitman 2 عرضه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، هر شش محیط فصل اول با اضافه شدن موارد و قابلیت‌های جدیدی چون هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده، مبارزات، آیتم‌های جدید و کیفیت بصری و گرافیکی ارتقایافته به نسخه دنباله Hitman اضافه می‌شوند. از طریق Hitman Legacy Pack DLC پلیرها به لوکیشن‌های پاریس، ساپینزا، مراکش، بانکوک، کلرادو و هوکایدو دسترسی پیدا می‌کنند.

The World of Assassination به معنی یک ریسک مداوم در دنیای Hitman است. به همان میزان که Hitman 2 یک بازی به‌روزرسانی شده است، به همان میزان ماموریت‌های فصل اول نیز با پیشرفت و به‌روزرسانی مواجه شده‌اند. حالت‌های بازی جدیدی به بازی اضافه می‌شود. از جمله حالت Sniper Assassin که به تازگی رونمایی شده و به‌علاوه در هنگام عرضه نسخه دنباله، حالت مذکور نقشه‌های جدیدی دریافت خواهد کرد. افرادی که پیش از این فصل اول Hitman را خریداری کرده باشند به صورت رایگان به Hitman Legacy Pack DLC دسترسی پیدا می‌کنند. عنوان Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر 2018 (22 آبان 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =