اخبار بازی

Homefront: The Revolution از نهایت قدرت CryEngine استفاده می کند

Homefront: The Revolution از نهایت قدرت CryEngine استفاده می کند 1

شوتر جدید شرکت Crytek یعنی Homefront: The Revolution که قرار است برای PC، Xbox One و PS4 عرضه شود، به گفته ی طراح این بازی آقای Fasahat Salim از نهایت قدرت انجین CryEngine استفاده می کند.

ما از مقیاسی که برای این بازی در نظر گرفته ایم، هیجان زده هستیم. ما از نهایت قدرت CryEngine استفاده می کنیم. فضای این بازی از بزرگترین فضاهای بازیهایی است که ما تابه حال در Crytek ساخته ایم و خیلی هم از طراحی و ساخت آن خوشحال هستیم. بنابراین با قدرت PC و کنسول های Xbox One و PS4 نگرانی نسبت به تفاوت کیفیت نیز نداریم.

The Revolution یک Sequel برای Homefront که در سال 2011 عرضه شد به حساب می آید که توسط دو کمپانی THQ و Kaos Studios که دیگر الان وجود ندارند، خریداری شده بود. Crytek چیزی حدود 544,000 دلار برای خرید فرنچایز Homefront در سال 2013 پرداخت کرد و در همان حال Deep Silver وظیفه نشر آن را بر عهده گرفت. داستان Homefront در غرب آمریکا روایت می شد اما داستان The Revolution در شهر Philadelphia و حمله ارتش کره روایت می شود.
آقای Salim دراین باره گفت:

وقتی ما در مورد فضای این بازی فکر می کردیم، می توانستیم آن را در هر جایی از دنیا قرار دهیم. Philadelphia را انتخاب کردیم چرا که از نشانه های مفهومی و اهمیت خاصی برخوردار است. محل تولد استقلال آمریکاست. ساختمان های به یاد ماندنی در اطراف آن ساخته شده اند. همچنین خانه ی Liberty Bell یعنی Independence Hall است.

در این بازی ارتش کره، پایگاه اصلی خود را در Philadelphia می سازد. یک بیانیه قابل توجهی در دیوار های پایگاه آنان نوشته شده که هدفی را برای جنگ آمریکا و کره مشخص می کند.
آینده این بازی اگر چه با مشکلات مالی شرکت Crytek زیر سوال رفته است و همچنین امید به ساخت این بازی در Crytek Uk کم شده است و گفته شده که حقوق بعضی از کارکنان پرداخت نشده است، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود این بازی در سال 2015 عرضه خواهد شد.

Homefront: The Revolution

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =