اخبار بازی

فروش بازی Horizon Zero Dawn به 5 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Horizon Zero Dawn به 5 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده توسط VGChartz فروش بازی Horizon Zero Dawn در خرده‌فروشی‌ها به 5 میلیون نسخه رسیده است و بدین ترتیب توانسته به نقطه‌عطف جدیدی دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Open World و اکشن نقش‌آفرینی استودیو Guerrilla Games براساس اطلاعات تخمینی منتشر شده توسط چارت جهانی هفتگی VGChartz به 5 میلیون نسخه فروش دست پیدا کرده است. این چارت اطلاعات بازی را از زمان عرضه در فوریه 2017 تا 23 ژوئن 2018 ثبت کرده و جزئیات آن بیان می‌دارد در هفته مربوط به 23م ژوئن عنوان Horizon Zero Dawn موفق شده 20,251 نسخه به صورت فیزیکی در خرده‌فروشی‌ها به فروش برساند.

هم‌چنین در این گزارش آمار مربوط به فروش فیزیکی بازی در خرده‌فروشی‌ها در هر ناحیه نیز مشخص شد. عنوان Horizon Zero Dawn بیشترین میزان محبوبیت را در اروپا داشته و توانسته 2.2 میلیون واحد در این منطقه فروش داشته باشد. پس از آن فروش بازی Horizon Zero Dawn در آمریکا 1.7 میلیون واحد و در ژاپن 260 هزار نسخه اعلام شده است. پیش از این سونی در اوایل سال 2018 اعلام کرده بود ساخته تحسین شده Guerrilla Games به فروش 7 میلیون نسخه‌ای دیجیتالی و فیزیکی دست پیدا کند. موفقیت‌های بازی Horizon Zero Dawn مثالی از عملکرد درخشان عناوین انحصاری سونی و کنسول PS4 محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + هفده =