اخبار بازی

فروش 10 میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn

فروش 10 میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn

وی جی مگ: دقیقا دو سال از عرضه بازی Horizon Zero Dawn می‌گذرد. اثری که با گیم‌پلی درخشان و روایت داستانی برجسته خود توانست به عنوان یکی از بهترین IP های جدید این نسل عمل کند. اکنون به مناسبت جشن گرفتن سالگرد دو سالگی بازی، مدیر عمومی استودیو Guerrilla Games از فروش 10 میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، هرمن هالست مدیر عمومی استودیو Guerrilla Games با انتشار بیانیه‌ای از فروش 10 میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn خبر داد. آمار دقیقی از میزان فروش بازی مورد بحث به اشتراک گذاشته نشد و تنها گفته شد فروش این بازی از 10 میلیون نسخه عبور کرده است که برای یک IP جدید بسیار قابل توجه به شمار می‌رود. هالست در پیام خود نوشت «بسیار سخت می‌توان باور کرد که دو سال از انتشار بازی Horizon Zero Dawn گذشته است. هنگامی که این اثر در روز 28 فوریه منتشر شد من به همراه تعدادی از دوستانم در Guerrilla Games و شوهی یوشیدا در همایش GDC حضور داشتیم. اگرچه بازخوردهای اولیه نشان می‌داد که ما محصولی ویژه را توسعه دادیم اما هرگز فکر نمی‌کردیم دو سال پس از انتشار نیز روزانه از گیمرها پیام قدردانی دریافت کنیم.»

با توجه به عملکرد تجاری که Horizon Zero Dawn از خود برجای گذاشت می‌توان تصور کرد ساخت نسخه دوم این بازی تضمین شده است. با این حال در حال حاضر اخبار خاصی از نسخه دنباله این بازی به گوش نمی‌رسد و چنان‌چه این پروژه در حال توسعه باشد انتظار می‌رود معرفی آن برای کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 صورت بگیرد. Horizon Zero Dawn برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 4 =