اخبار بازی

زندگی مشترک آقا و خانم Mario Kart 64

زندگی مشترک آقا و خانم Mario Kart 64

وی‌جی‌مگ: همه ما برای انجام کارهای مختلف در خانه با افراد ساکن خانه بر سر نوبت جر و بحث داشتیم. مثل اینکه نوبت چه شخصی است که ظرف را بشوید یا اینکه نوبت چه کسی است که وعده غذایی را آماده کند. البته شاید راه بهتری به جز جر و بحث برای به نتیجه رسیدن وجود داشته باشد. باز هم به نظر می‌رسد که نسل قدیمی توانستند در این زمینه راهکاری جدید را ارائه کرده و در واقع درسی بزرگ به همه ما بدهند تا دیگر سر کارهای خانه جر و بحث نکنیم.

به گزارش وی‌جی‌مگ، کاربری به نام Bork1138 با استفاده از وب‌سایت ردیت داستانی را از تفاهم پدر و مادرش برای انجام کارهای خانه منتشر کرده است که می‌تواند در نوع خود بسیار جالب باشد. آنها این تفاهم را با استفاده از بازی Mario Kart 64 به وجود آوردند. بنا به داستان ارائه شده به نظر می‌رسد که والدین Bork1138 به این نتیجه رسیدند که بازنده یک دست بازی Mario Kart 64 وظیفه دارد که فنجان چای آماده کرده و برنده می‌تواند از این چای لذت ببرد.

زندگی مشترک آقا و خانم Mario Kart 64 1

پسر این خانواده اشاره کرده والدینش برای انجام کار‌های خانگی از سال 2001 به این شیوه روی آورده‌اند. بدین ترتیب آنها 18 سال است که وظایف خانگی را با استفاده از این شیوه ما بین خود تقسیم می‌کنند. کاربر Bork1138 در ادامه تشریح کرد:«هر دو آنها از همه ترفندهای بازی آگاه هستند تا جایی که آنها چند سال قبل توافق کردند تا از راه‌های مخفی و البته تقلب استفاده نکنند.» اگر با هم خانه‌ای خود بر سر انجام کار‌های مختلف مشکل دارید،‌ حالا به راهکاری مناسب دست پیدا کردید. اگر به Mario Kart 64 و کنسول N64 دسترسی ندارید می‌توانید از Mario Kart 8 Deluxe استفاده کنید که هم اکنون برای Nintendo Switch منتشر شده است.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =